Mistä tosilihava löytäisi ulkoilupuvun? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonnari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ainakin nauratti vaikka lihava olen itsekin :P

Mä oon ainakin niin monta vastaavaa kommenttia kuullut, että ei kyllä jaksa enää edes kohteliaisuudesta naurattaa. Mikä siinä onkin, että ne ei ikinä muuta keksi kuin telttavitsejä? Olishan tässä nyt aineksi vähän muuhunkin välillä.

Mutta Budgetsportin nettisivuilla ainakin näytti olevan Raiskin ulkoilupukuja isoihin kokoihin asti, ehkä mä voisin käväistä siellä paikanpäälläkin katsomassa :)

[QUOTE="vieras";23435981]Repesin tuolle puolijoukkueteltalle.. :,D ja en ite oo todellakaan mikään laiha..
Telttakangashan on tuultapitävää joten se on ihan oikeesti hyvä materiaali ulkoilupuvulle, kun joku tuosta kysyi. Ja kangastakin riittää jostain vanhasta teltasta, josta vaikka muut osat hukassa. Mitä sitä kieltämään jos on vähän isompi mamma.[/QUOTE]

Tiedätkö kuule, kun sille jaksaa revetä ehkä kerran tai kaksi tai kolme, sitten kolmannellakymmenennellä kerralla se alkaa jo kyllästyttää ja sadannella kerralla lähinnä jo ihmetyttää, että luuleko ne tosissaan sutkauttavansa jotain nokkelaa ja persoonallista.

Noista Torstain puvuista vielä, niissä on c-mitoitus ja myyjä sanoi että niissä takki on väljää mitoitusta mutta housut eivät. Ja huomasin sen tosiaan kun kokeilin itsekin, takki oli liian iso mutta housut liian napakat.

Löysin kumminkin nyt puvun, kun menin Intersportiin kysymään. Siellä olisi ollut useampikin sopiva puku :) Raiskin d48-koossa löytyi ihanan väljä puku, jossa takki oli pienempi kuin Torstain 48:ssa mutta housut väljemmät.

Siis tuo Kaiuttimen kommentti, se edustaa täydellisesti tätä palstaa. Täällä toisille sanotaan "päin naamaa" ihan mitä vaan. Mietin vaan kun suurinosa täällä on varmaan äitejä, että miten he lapsiaan kasvattavat, kun täällä käyttäytyvät noin?!

[QUOTE="niinpäniin";23440925]Siis tuo Kaiuttimen kommentti, se edustaa täydellisesti tätä palstaa. Täällä toisille sanotaan "päin naamaa" ihan mitä vaan. Mietin vaan kun suurinosa täällä on varmaan äitejä, että miten he lapsiaan kasvattavat, kun täällä käyttäytyvät noin?![/QUOTE]

Noh. Luulisin että lastenkasvatusmetodit ja palstalle (sen paremmin kuin vaikkapa omille ystäville) lauotut tekstit eivät korreloi keskenänsä ihan kaikissa tapauksissa.

Ap, tsemppiä ulkoiluun ja painon pudotukseen!

Se onkin kumma.. Tuntuu ettei lihaville varmaan edes valmisteta ulkoiluvaatteita kun varmaan luullaan ettei lihavat liiku mihinkään.

niinhän niitä lihavia aina törkeesti syrjitään!! tässäkin on mainittu monta suurinta markettia, urheilukauppaa ja nettikauppaa jossa on isoja kokoja. Eiköhän noista luulis löytyvän!! mutta kun pitää päästä valittamaan ja kerjäämään sääliä ja "wau, ai sä kuntoilet, jee jee!"

Yhteistyössä