Mistä tietää, onko sen Oikean kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liina

Vieras
Parisuhde ei tunnetusti ole pelkkää huumaa ja kiihkoa, vaan siinä tulee arki vastaan enemmin tai myöhemmin.

Mistä te, hyvät naiset, tiedätte arjen keskellä, että oma miehenne on se Oikea? Välillä tuntuu, että arki koostuu siitä, että minä naputan ja mies lorvii. Kivaa on aina silloin tällöin kun lapset nukkuvat ja saamme keskittyä vain toisiimme. Mut arki tuntuu aika ajoin nujertavalta...

Aika yksinkertaisesti, jos miehesi on muuten kunnollinen, ja rakkautta löytyy, niin olet sen oikean kanssa. Ei kenenkään elämä ole kaikin puolin täydellistä, kompromisseja täytyy tehdä molemmin puolin, sekä kommunikoida. Jos ainut ongelma on, että mies ei osallistu tarpeeksi arjen pyörittämiseen, niin ota puheeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika yksinkertaisesti, jos miehesi on muuten kunnollinen, ja rakkautta löytyy, niin olet sen oikean kanssa. Ei kenenkään elämä ole kaikin puolin täydellistä, kompromisseja täytyy tehdä molemmin puolin, sekä kommunikoida. Jos ainut ongelma on, että mies ei osallistu tarpeeksi arjen pyörittämiseen, niin ota puheeksi.

Jep.

Musta se, että miettii ja pohtii onko Oikean kanssa, antaa viitettä siihen että välttämättä niin ei ole.
Meillä on aviota takana pian 20 vuotta eikä kertaakaan ole käynyt mielessä, onko mieheni minulle oikea. Ja näin pitkään yhteis-eloon on riittänyt niin iloa kuin suruakin, ylä- ja alamäkeä, vaan yhdessä ollaan ja toisiamme rakastetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja taija:
Musta se, että miettii ja pohtii onko Oikean kanssa, antaa viitettä siihen että välttämättä niin ei ole.
Meillä on aviota takana pian 20 vuotta eikä kertaakaan ole käynyt mielessä, onko mieheni minulle oikea. Ja näin pitkään yhteis-eloon on riittänyt niin iloa kuin suruakin, ylä- ja alamäkeä, vaan yhdessä ollaan ja toisiamme rakastetaan.

Ei kai kaikki liitot ole samasta muotista? Kyllä minusta on täysin normaalia miettiä tuollaisiakin ajatuksia. Ja ap just sanoi, että kaikki on hyvin kun miehen kanssa kahdestaan, vaikka harvoin on aikaa. Eikö tuo ole juuri joka ikisen lapsiperheen ikuisuusongelma. Ei minusta liitto vaihtamallakaan parane, tai sitä täydellistä miestä etsii sitten loppuelämänsä, ja lapset kärsii.

Minä tiedän siitä että vieläkin sydän väpättää ja jalkoja heikottaa kun kuulen mieheni äänenkin.
Olemme samassa työpaikassa ja on orpo olo, jos mies esim työreissussa.
12 v yhdessä

Yhteistyössä