mistä tietää onko ranne murtunut vai vaan venähtänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
No kannattaisko mennä lääkäriin ja otattaa röntgen?! Sit ku se o murtunu ja et oo hoidattanu sitä ni ei oo kiva..tsiisus onko ihmiset näin uusavuttomia?

no ei viittis turhaan ajaa yhteensä 60 kilsaa

mä kaaduin ja käteni jäi mun alle.. en kerkee millään käydä lääkäris,ja mulla on sinne muutenki aika moine metka .. oisko mitään tietoo kellään mikä mun kädes vois olla ku se on ihan sairaan kipee nyt neljättä päivää oon pitäny vaan sidettäni siinä koko ajan ja välil ottanu pois .. lis'ks se käsi o turvonnu ja en saa yöl unta ku jos se vähän jää mun alle ni sattuu saatanasti.

Mun treeneissä pidin rannetta samanlaisessa asennossa pitkään, kun olin leirillä maaliskuun lopussa ja ranteeseen on sattunu siitä lähtien. Oon pitäny sen jälkee rannetukee ja treenitaukoo mut se on vieläki kipee. En tiiä mikä siin on, mut siin ei näy mitään. Koulun terveydenhoitaja sano et se on venähtäny et kipu lähtee parissa päivässä pois, mutta on kestäny kohta 5 viikkoo.
Kandeeks mennä lääkärii, ku vanhemmat sano et siin ei oo mitää vakavaa (vanhemmat on kovii urheilijoita)?