Mistä tietää onko mies kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen ihastunut erääseen mieheen ja tuntuu että hänellä myös voisi olla kiinnostusta. Mulla on tosi huono itsetunto enkä ole koskaan uskaltanut tehdä aloitetta miehelle, aina aloitteet on tullut miehiltä. Nyt olen ihan hukassa kun en tiedä mitä tehdä. Mistä voin tietää että onko mies kiinnostunut? Joudun tapaamaan häntä säännöllisesti, pelkään että nolaan itseni jos paljastan tunteeni.

”Moro, miten menee? Haluisiks lähtee mun kans vaikka kahville?”

Siitä se lähtee. Mitään taikatemppuja ei ole eikä niitä tarvita. Etkä todellakaan nolaa itteäs vaikka mies sanoiskin jostain syystä ei. Vaikkei sitä kiinnostaiskaan, niin se on silti imarreltu ja vaikuttunut. Ai mistäkö tiedän? Koska olen mies ja nähnyt aika paljon tapoja miten naiset lähestyvät tai yrittävät lähestyä miestä. Kukaan mies ei ole meedio, joten epämääräisiä vihjailuja ja telepaattisia vinkkejä sun muita henkimaailman eleitä en suosittele. Ne toimivat korkeintaan vain naisiin.

Tuo ehdottamani repliikki sopii kaikille naisille. Ei tarvitse olla se paikkakunnan vetävin lyyli.

Ole hyvä.

”Moro, miten menee? Haluisiks lähtee mun kans vaikka kahville?”

Siitä se lähtee. Mitään taikatemppuja ei ole eikä niitä tarvita. Etkä todellakaan nolaa itteäs vaikka mies sanoiskin jostain syystä ei. Vaikkei sitä kiinnostaiskaan, niin se on silti imarreltu ja vaikuttunut. Ai mistäkö tiedän? Koska olen mies ja nähnyt aika paljon tapoja miten naiset lähestyvät tai yrittävät lähestyä miestä. Kukaan mies ei ole meedio, joten epämääräisiä vihjailuja ja telepaattisia vinkkejä sun muita henkimaailman eleitä en suosittele. Ne toimivat korkeintaan vain naisiin.

Tuo ehdottamani repliikki sopii kaikille naisille. Ei tarvitse olla se paikkakunnan vetävin lyyli.

Ole hyvä.
Taitaa olla ihan oikeasti toimiva neuvo. :oops:

Yhteistyössä