Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Veikkaisin, että mulla on keskivaikea, kun käytän sitä keskivaikean/vaikean atopian protopic-voidetta. Ei kyllä ainakaan vaikea eikä kyllä lieväkään. Mun iho ei pysy talvisin hyvänä ilman kortisonivoiteita, perusvoide ei riitä. Kesällä lähes oireeton, tosin viime kesänä aika huono, kun en ollut paljon auringossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et kysy lääkäriltä asiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Syötkö tytsi e-pillereitä? Mulla ne ainaki pahens TOSI paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et kysy lääkäriltä asiaa?
En ole muistanut. Veikkaan, että mulla on joko keskivaikea atopia tai sitten jotain lievän ja keskivaikean väliltä.
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Syötkö tytsi e-pillereitä? Mulla ne ainaki pahens TOSI paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et kysy lääkäriltä asiaa?
En ole muistanut. Veikkaan, että mulla on joko keskivaikea atopia tai sitten jotain lievän ja keskivaikean väliltä.
Miks ihmeessä sun nyt tähän hätään pitää se edes itseksesi selvittää? Meriitti paksujen hiustenko lisäksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et kysy lääkäriltä asiaa?
Miks ihmeessä sun nyt tähän hätään pitää se edes itseksesi selvittää? Meriitti paksujen hiustenko lisäksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keskihelppo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi et kysy lääkäriltä asiaa?
Tytsiä pitää sääliä kun sillä on keskiVAIKEA sairaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Taisi mennä vieraille luu kurkkuun? Hyvä minä!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Syötkö tytsi e-pillereitä? Mulla ne ainaki pahens TOSI paljon...
En syö. On se kuitenkin edessä jossain vaiheessa, toivottavasti ei tule pahentamaan mun ihoa :/ Pillerit voi ilmeisesti pitää ainakin finnit kurissa?
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Syötkö tytsi e-pillereitä? Mulla ne ainaki pahens TOSI paljon...
En syö. On se kuitenkin edessä jossain vaiheessa, toivottavasti ei tule pahentamaan mun ihoa :/ Pillerit voi ilmeisesti pitää ainakin finnit kurissa?
Ja pöh. Mulle ainaki tuli ihan tajuttomia kutteja pillereistä. Sinuna välttäisin hormooneja viimeseen asti, kerta et vielä o "sortunu". Mä olin nuori ja tyhmä (nyt vaan tyhmä), enkä ottanu asioista selvää ja kärsin sitte monta vuotta. Ei kannata ottaa suoraan pillereitä, kokeile eri vaihtoehtoja. Kierrukanki saa, vaik ei o synnyttäny, ku pistää vaa kovaa kovaa vasten. b
d