Ö
öh
Vieras
Mistä olette tienneet, että haluatte toisen lapsen? Minä tiesin, että halusin tämän ekan vaikka olin nuori 20v. Toka ei tunnu hyvältä, vaikka ilman ehkäisyä ollaan. Esikoisen vauvavuosi traumatisoi niin pahasti, etten enää tiedä kestäisinkö uudelleen vauvaa. Eikä ollut edes mitenkään liian rankkaa, sellaista perusrankkaa. Järkisyistä ehkäisy on lopetettu, mutta aina menkkojen alkaessa huokaisen syvään ja olen tyytyväinen. Ja sitten mietin, että pitäisi aloittaa ehkäisy.
Sisarus olisi aivan ihana ihmisrakkaalle lapsellemme. En vain tiedä, haluanko toista BIOLOGISTA lasta. Adoptio tuntuisi ehkä paremmalta ratkaisulta. Se biologinen lapsi raskauksineen, synnytyksineen ja vauvavuosineen koettiin jo. 2-vuotiaan kanssa elämä on puhtaasti ihanaa, enkä haluaisi aloittaa alusta.
Onko joku tuntenut samoja fiiliksiä ja silti päätynyt toiseen lapseen?
Sisarus olisi aivan ihana ihmisrakkaalle lapsellemme. En vain tiedä, haluanko toista BIOLOGISTA lasta. Adoptio tuntuisi ehkä paremmalta ratkaisulta. Se biologinen lapsi raskauksineen, synnytyksineen ja vauvavuosineen koettiin jo. 2-vuotiaan kanssa elämä on puhtaasti ihanaa, enkä haluaisi aloittaa alusta.
Onko joku tuntenut samoja fiiliksiä ja silti päätynyt toiseen lapseen?