mistä tietää että synnytys rupeaa olemaan lähellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei malttais odottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
limatulppaa alkaa irtoamaan, kohdunakaulakanava lyhenee, kohdunsuu aukeaa uudelleen synnyttäjillä ennen synnytystä jo, vauva laskeutuu..... itsellä ollut nyt erillä tavalla kipeitä supistuksia kuin aikasemmin: ovat kipeämpiä ja tulevat useammin. rv 37 täälläkin.

Siivousinto, verenpaineen nousu, painon lasku saattavat olla merkkejä.

Mulla ei mikään. Tunti pari ennen kuin supparit olivat jo säännöllisiä totesin, ettei mitään merkkejä synnytyksestä. Alle vuorokausi tuosta ja vauva oli jo sylissä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tietenkin sitten kun supistelee säännöllisesti.

juu mutta jotain mistä vois ennakoida jo pariviikkoo/viikon ennen?? mulla vähentyny ruokahalu ja unentarve... nyt rv 37 ja jotenki kummallinen olo..

mulla oli sama juttu ja vauva synty 37+2=)siis näiden hellyys juttujen lisäksi tämä=)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
limatulppaa alkaa irtoamaan, kohdunakaulakanava lyhenee, kohdunsuu aukeaa uudelleen synnyttäjillä ennen synnytystä jo, vauva laskeutuu..... itsellä ollut nyt erillä tavalla kipeitä supistuksia kuin aikasemmin: ovat kipeämpiä ja tulevat useammin. rv 37 täälläkin.

Olin ensisynnyttäjä, kun limatulppa oli irronnut, kohdunkaulakanava lyhentynyt ja kohdunsuu auki kahdelle sormelle. Rv taisi olla 37. Lääkäri sanoi, ettei ainakaan laskettuun aikaan saakka mene. Meni ja ylikin.

Kaverilla oli kipeitä säännöllisiäkin supistuksia monta viikkoa, jotka aina loppuivat kesken. Ei noista koskaan tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

Olin ensisynnyttäjä, kun limatulppa oli irronnut, kohdunkaulakanava lyhentynyt ja kohdunsuu auki kahdelle sormelle. Rv taisi olla 37. Lääkäri sanoi, ettei ainakaan laskettuun aikaan saakka mene. Meni ja ylikin.

Kaverilla oli kipeitä säännöllisiäkin supistuksia monta viikkoa, jotka aina loppuivat kesken. Ei noista koskaan tiedä.

niin mutta kaikki nuo ovat sellaisia "yleensä" juttuja. eli suurimmalla osalla tapahtuu niitä mutta ei kaikilla.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
niin mutta kaikki nuo ovat sellaisia "yleensä" juttuja. eli suurimmalla osalla tapahtuu niitä mutta ei kaikilla.

Juu, kerroin vain esimerkit, jottei kannata noidenkaan tapahtuessa jäädä odottamaan koska tapahtuu. Menee itsellä hermot, jos monta viikkoa ajattelee, että nyt ihan kohta pääsen. Helpottaa, kun puuhaa ja miettii muuta.

Ja toisaalta taas, synnytys voi käynnistyä yllättäen, joten merkkien puuttuessakaan ei kannata tuskastua.

Yhteistyössä