Mistä tietää että mies rakastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ainakin huomaan kaikesta, että se rakastaa mua. Aina se miettii, miten asia olisi mun kannalta ja että miltä musta tuntuu. Miettii aina, miten mun ja lasten olis hyvä. Haluaa ilahduttaa mua.

Mulle myös se sanominen on tärkeetä, haluan, että mulle sanotaan se rakkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No meillä ei ole koskaan sanallisesti vannottu mitään rakastamisia eikä kyllä jaettu kukkia/pikkulahjojakaan. Eikä mies oikein tee kotitöitäkään. Olen tainnut päätellä tuon rakastamisen siitä, että vaihtaa mun autoon renkaat :D Ja aina varottelee liukkaista keleistä.. Mutta oikeesti, ei sitä mistään voi tietää (tai ehkä tämän päivän tilanteen voi, mutta huomisesta ei tiedä kukaan)

miksi sitä sitten halutaan elää yhdessä?

No meidän on hyvä olla yhdessä. Eiköhän se sitä rakkautta juuri ole.

mistä tietää että mies rakastaa:haluaa olla 24 tuntia puhelimessa kanssasi(saunalahden liittymällä onnistuu)sanoo rakastavansa sinua,ajattelee sinua alati silloinkin kun olet vieressä.laittaa sinulle ruokaa,ostaa sitä mistä pidät vaikka suklaata.kaivaa sinulle kahvia vaikka mistä kun olette matkoila...ajattelee sinua jokaisella henkäyksellään...TÄSTÄ TIETÄÄÄ ETTÄ MIES RAKATAA!

Siis ihan aidosti.
Eikä vain että näin on parempi, tai helmpompi. Tai et on aina vaan joku.
Ei tekisi pahaa sulle, ei pettäisi. (eikä vaan ole taitava kusettaja - kahta elämää eläjä. Eli pettää, mut kuiteskin on kun ei mitään kotona)
Ymmärsköhän kukaan.?

-Hoitaa lapsia. Usein vapaapäivinä on ensin hetken isomman kanssa kahden ja sitten pienemmän. Sen jälkeen touhuilee molempien kanssa.
-Siivoaa
-Kokkaa
-Hieroo ja ihan oma-aloitteisesti jopa.
-Halaa ja pussaa
-Tuo kukkia/lahjoja
-Tykkää tehdä kaikkea perheen kesken. Eilen olimme lasten kanssa eväsretkellä ja onkimassa. :)
-On läsnä, kuuntelee.
-Jos mulla on huolia, lohduttaa parhaansa mukaan.
-Antaa mulle omaa "lapsivapaata" aikaa. :D

Minusta se on just sitä, et haluan tehdä asioita perheen kesken mahdollisimman paljon ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Huomioi toisen yhdenvertaisena kumppanina, antaa ja saa tukea toiselta aina tarvittaessa.

Yhteistyössä