Mistä tietää, että mies haluaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmentynyt

Vieras
Tämä on vakava kysymys.
Meillä on ollut vähän pitkähkö seksitauko. Minulle se on ihan hyvin sopinut. Olen ajatellut, että mies on väsynyt, hellitellään vain ja ollaan lähellä. En halua ahdistella, vaikka mieli joskus tekeekin.Tämän olen parin viikon välein kertonut, mutta mies ei ole reagoinut. On mennyt ottamaan kaljan tai sitten pannut telkkua isommalle ja sitä rataa.

Nyt nostin kissan pöydälle ja kysyin, onko meillä leikit loppuneet vai mistä kysymys, niin mies vastaa hämmästyneenä, että kyllä hän haluaa ja on halunnut.

Joskus hän sanoilla ilmoitti halunsa ja kävi töihin, mutta nyt ei ole ilmennyt sitäkään. Ei kerro, eikä kosketa. Mistä voin tietää hänen himonsa. Olen kuvitellut tietäväni, jos miehellä on aikeita, mutta ei se nyt näinkään näy olevan.

Kai olen tyhmentynyt tai EU on ilmoittanut uudet säännöt. Ei oikein tiedä mitä seuraavaksi sanoisi.Suutelu on ollut kortilla aina. Mies ei siis suostu.

Mulla samanlainen. Se pitäisi visiin nähdä hänen päänsä ja munsa lävitse. Jotenkin osattava arvata, että sillä ehkä nyt olisi sellainen aika. Ei tee itse mitään, ei puhu, ei koske, ei pussaa, mutta mieli vaan sitten tekee. Se on edellisessä suhteessa tottunut, että läheisriippuva vaimo on aina ollut päälle änkeämässä. Näin kertoi minulle.

Yhteistyössä