J
"Jeba"
Vieras
Tyttömme kohta 2v on ollut maitoallerginen 8kk ikäisestä asti ja saanut siis riisijuomaa tavallisen maidon tilasta.
Noh aina välillä meidän on käsketty häntä siedättää ja näin olemme tehneetkin.
Ennen oireet olivat aina selvät, tyttö sai maitoproteiinia ja vatsa meni tuskaisen kovalle eikä toiminut.
Nyt sitten emme oikein tiedä että onkohan allergia jo lähtenyt vai ei, koska joskus kun annamme hälle hieman maitoa niin saattaa olla sen jälkeen kakkaamatta pari päivää, mutta kakka on kuitenkin ihan ok muuten, eli ei kova. Joskus taas kakkaa ihan normaalisti ilman taukoa.
Kovalle ei kuitenkaan ole mennyt enää tuosta, enemmänkin löysälle jos niikseen.
Mitähän tästä nyt sitten ajattelisi, ensi kuussa on meillä lääkärin soittoaika että sitten hän ehkä osaa tietysti kertoa oman mielipiteensä.
Miten muilla maitoallergikoilla on allergia selätetty ja siirrytty normaaliin maitoon?
Noh aina välillä meidän on käsketty häntä siedättää ja näin olemme tehneetkin.
Ennen oireet olivat aina selvät, tyttö sai maitoproteiinia ja vatsa meni tuskaisen kovalle eikä toiminut.
Nyt sitten emme oikein tiedä että onkohan allergia jo lähtenyt vai ei, koska joskus kun annamme hälle hieman maitoa niin saattaa olla sen jälkeen kakkaamatta pari päivää, mutta kakka on kuitenkin ihan ok muuten, eli ei kova. Joskus taas kakkaa ihan normaalisti ilman taukoa.
Kovalle ei kuitenkaan ole mennyt enää tuosta, enemmänkin löysälle jos niikseen.
Mitähän tästä nyt sitten ajattelisi, ensi kuussa on meillä lääkärin soittoaika että sitten hän ehkä osaa tietysti kertoa oman mielipiteensä.
Miten muilla maitoallergikoilla on allergia selätetty ja siirrytty normaaliin maitoon?