Mistä tietää, että lapsivettä tihkuu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietämätön

Vieras
Niin siis jos se ei tule kerralla lorahtamalla, vaan sitä tihkuu? Mistä tietää että se on lapsivettä eikä esim vaan pissa karkaile?? Tyhmiä kyselen.....

Itse epäilin tälläistä viime raskaudessa ja viikkojakin oli jo 39 siinä vaiheessa. Menin synnärille tarkistamaan tilannetta. Ensin ne väitti, et mulla on vaan vähän pissaa karkaillut housuihin, mut testi kuitenkin osoitti, et lapsivettä se oli ja osastolle jouduin jäämään heti. Onneksi vauva päätti syntyä seuraavana päivänä, ettei tarvinnut paljon ylimääräistä siellä olla.

Menee käymään synnärillä niin nopsaan saavat liuskatestillä katsottua onko lapsivettä.

Itselläni alkoi synnytys niin että lapsivettä lirahti aina lusikallinen,sen että pöksyt kastui.Näin kävi ehkä 5krt päivällä ja illalla kävin synnärillä ja katsoivat että lapsivettä se on.Sanoivat että 24t aikaa ja sit käynnistävät synnytyksen jos ei muuten ala koska tulehdusriski kasvaa kun kalvoissa on reikä.
Eipä siinä,synnytys alkoi yöllä supistuksilla ja lapsivedet meni vasta salissa kun kalvot puhkaistiin.

Alkuperäinen kirjoittaja mene lääkäriin ap:
Itse epäilin tälläistä viime raskaudessa ja viikkojakin oli jo 39 siinä vaiheessa. Menin synnärille tarkistamaan tilannetta. Ensin ne väitti, et mulla on vaan vähän pissaa karkaillut housuihin, mut testi kuitenkin osoitti, et lapsivettä se oli ja osastolle jouduin jäämään heti. Onneksi vauva päätti syntyä seuraavana päivänä, ettei tarvinnut paljon ylimääräistä siellä olla.

vähän samantapainen juttu meilläpatsi että käynnistettiin heti ja syntyi seuraavan yön arkeroinnin tuloksena. Vauva oli vaarassa tihkumisen ja siitä seuranneiden tilanteiden vuoksi...ja teholla viikon. Apgaria 1 =(

Yhteistyössä