Mistä tietää et toinen on tosissaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
Tapasin miehen baarissa (tiedän..) ja ilta halailtiin ja pussailtiin. Oli enemmän ku kivaa. Olisi halunnut mut jo silloin hänen luokseen, mutta en voinut mennä.. Siitä on nyt viikko ja viestejä on vaihdeltu päivittäin. On puhuttu kaikesta jo lähes tulkoon :) Molemmat on ihastuksensa tunnustanut. Asutaan 400 km päässä toisistamme.... Jos mies tulee tänne treffeille ja näkee niin paljon vaivaa, niin täytyyhän olla tosissaan? Ainakin niin sanoo. Mieli tekisi heittäytyä tähän juttuun täysillä mukaan, mutta pelottaa että sydän särkyy, mies vaikuttaa täydelliseltä lähes tulkoon. Itselläni on vielä ero kesken ja tästäkin on puhuttu. Haluan olla jotenkin ihan varma, että mitkä hänen tarkoituksensa on. On sanonut, että tykkää jo aika lailla ja tuntuu että voisi jotain tullakin meistä. Musta tuntuu samalta. Mut miten voin luottaa?

Kysy itseltäsi, voiko sinuun luottaa? Oletko sinä ns tosissasi? Voiko olla vielä muuta kuin ihastusta? Minusta ei, jos on kerran tavattu ja sittemmin juteltu, eikä voi sen enempiä toiseltakaan vielä vaatia tai odottaa. Sittenhän sen näkee, jos toisella ja myöhemmilläkin kerroilla kummallakin on tunne, että tästä tulee jotain. :)

Alkuperäinen kirjoittaja deela:
Mitä tarkoitat sillä, että on tosissaan?

Että haluaisi tutustua ja ehkä sitten aloittaa seurustelun.. Ettei vain mitään huvin pitoa :P

Tiedän kyllä, että tässä vaiheessa ei mitään lupauksia ikuisesta rakkaudesta voida olla antamassa. Eihän me edes kunnolla tunneta. Ihastusta on tässä vaiheessa.. En oikein itsekkään kunnolla tiedä mitä pelkään? Mutta sen tiedän, että haluaisin tutustua tähän mieheen.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
No mä varmaan kysyisin: "millä mielellä olet liikkellä?, Millaiset fiilikset sulle jäi viime kerrasta?"

Olen kysynytkin. Sanoo, että tuskin lähtisi huvin vuoksi tämmöiseen tilanteeseen mukaan.. Eli pitkä välimatka, toinen vielä naimisissa jne. Ja siitä illasta nautti kun oltiin sylikkäin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mä varmaan kysyisin: "millä mielellä olet liikkellä?, Millaiset fiilikset sulle jäi viime kerrasta?"

Olen kysynytkin. Sanoo, että tuskin lähtisi huvin vuoksi tämmöiseen tilanteeseen mukaan.. Eli pitkä välimatka, toinen vielä naimisissa jne. Ja siitä illasta nautti kun oltiin sylikkäin..

No, hyvät lähtökohdathan tuossa on.

No, hyvät lähtökohdathan tuossa on.

Niin. Ehkä vain otan riskin ja heittäydyn mukaan. :)

400km kyllä järjestyy. Voidaan nähdä vklp:sin ihan hyvin.. Tästä matkastakin on puhuttu ja todettu, että jos tässä rakastuu niin se vain laitetaan järjestykseen ;) Onhan niitä muitakin suhteita onnistunut, vaikka kumppani ei ihan naapurista ookkaan..

Odota ja anna ajan näyttää, malttia :). Me tavattiin mun nykysen miehen kanssa myöskin baarissa ja tiskille osuttiin samaan aikaan tilaamaan. Mies alko hymyilee ja naureskeli mun juoma tilaus määrää, osa siis meni juomista kahelle kaverille. Ite nauroin et joo, tuli vähän jano niin mukavempi tilata kerralla vähän enemmän, eipähän tarvi tähän joksa välissä loikkia. Miestä nauratti ja sano et tuntuu todella kova jano olevan, sit vaan sanoin ei vaan osa menee kavereille. Siitä se lähti ja sovittiin seuraavalle päivälle se että mennään kahville =) . Sitku seuraavana päivänä nähtiin selvinpäin, niin oli kyllä ihan yhtä hauskaa ja viihdyttiin iltaan asti toistemme seurassa :D ja siitä se lähti. Heittäydyin mukaan, enkä ajatellu tulevaisuutta vaan sitä hetkee ja miestäni. Nyt asutaan yhessä, ollaan kihloissa ja ootan meijän esikoista :heart: . Yhä edelleen on hauskaa yhdessä ja viihdytään toistemme seurassa ja parempaa miestä en ois voinu saada rinnalleni :heart: .

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Odota ja anna ajan näyttää, malttia :). Me tavattiin mun nykysen miehen kanssa myöskin baarissa ja tiskille osuttiin samaan aikaan tilaamaan. Mies alko hymyilee ja naureskeli mun juoma tilaus määrää, osa siis meni juomista kahelle kaverille. Ite nauroin et joo, tuli vähän jano niin mukavempi tilata kerralla vähän enemmän, eipähän tarvi tähän joksa välissä loikkia. Miestä nauratti ja sano et tuntuu todella kova jano olevan, sit vaan sanoin ei vaan osa menee kavereille. Siitä se lähti ja sovittiin seuraavalle päivälle se että mennään kahville =) . Sitku seuraavana päivänä nähtiin selvinpäin, niin oli kyllä ihan yhtä hauskaa ja viihdyttiin iltaan asti toistemme seurassa :D ja siitä se lähti. Heittäydyin mukaan, enkä ajatellu tulevaisuutta vaan sitä hetkee ja miestäni. Nyt asutaan yhessä, ollaan kihloissa ja ootan meijän esikoista :heart: . Yhä edelleen on hauskaa yhdessä ja viihdytään toistemme seurassa ja parempaa miestä en ois voinu saada rinnalleni :heart: .

oi oi :) :) onnea teille!! me tavattiin vähän samoin. olin tilaamassa tiskillä ja tämä mies tuli viereen tilaamaan myös. Jäätiin vain katsomaan toisia silmiin, tooosi pitkään ennenku juteltiin. Ja todettiin, että ootpas jotenki tutun oloinen... :D

just...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

just...

no kerro vaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

just...

no kerro vaan?

No jos kysymys on että mistä tietää toisen olevan tosissaan, niin mun mielestä olennainen vastasu on että se toinen on vapaa. Naimisissa vielä -> onko paperit jätetty, asumusero, mahd lapsitapaamiset ja elarit sovittu jne. Jos ei ole jo ok niin erosta on liian vähän aikaa -> rebound-suhde?

Se on itestä kiinni ja siitä mitä haluaa. Uskon kyllä että toi mies haluaa nyt tutustua paremmin suhun ja on hyvin kiinnostunu. 400 km ei oo paljon, joskus täytyy myös nähä vähän vaivaa oman onnen eteen :) . Teillä menny sit samalla tavalla kun meillä :D . Hih, kaikki jrjestyy ja uskon vahvasti että teistä tulee vielä jotain kun katselette ja tutustutte toisiinne paremmin. Meillä ei ollu tosin pitkää välimatkaa välissä, mies asu Nokialla ja mää Tampereella, eli bussimatkan päässä toisistamme. Nyt asutaan miehen kanssa yhdessä täälä Nokialla :) . Anna ajan näyttää mitä teistä tulee ja heittäydy rohkeesti mukaan, elämässä joutuu joskus ottaa riskejä että tulis onnelliseks ja ite sanon omalta kohalta että riskinotto kannatti. mut onnea tulevaan :hug: .

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Se on itestä kiinni ja siitä mitä haluaa. Uskon kyllä että toi mies haluaa nyt tutustua paremmin suhun ja on hyvin kiinnostunu. 400 km ei oo paljon, joskus täytyy myös nähä vähän vaivaa oman onnen eteen :) . Teillä menny sit samalla tavalla kun meillä :D . Hih, kaikki jrjestyy ja uskon vahvasti että teistä tulee vielä jotain kun katselette ja tutustutte toisiinne paremmin. Meillä ei ollu tosin pitkää välimatkaa välissä, mies asu Nokialla ja mää Tampereella, eli bussimatkan päässä toisistamme. Nyt asutaan miehen kanssa yhdessä täälä Nokialla :) . Anna ajan näyttää mitä teistä tulee ja heittäydy rohkeesti mukaan, elämässä joutuu joskus ottaa riskejä että tulis onnelliseks ja ite sanon omalta kohalta että riskinotto kannatti. mut onnea tulevaan :hug: .

Tää on aivan ihanasti sanottu :) Tällä miehellä tuntuu olevan hirveä kiire minun tapaamiseen, ja pelkää että jos menee liian pitkään niin tunteet haihtuu tai jotain.. ja niinhän se voi ollakkin. mut tapaaminen ei ole ihan yksinkertaista tämän matkan ja tilanteen vuoksi :( itse olisin valmis ottamaan rauhallisemminkin ja tapaamaan myöhemmin, mut oishan se kivaa...

No ei kai välimatka aina esteenä ole. Mun mies muutti parin kilsan päähän seurustelun alkuvaiheessa, vaikka oli ennen toisella puolella suomea opiskelupaikka siellä yms.. Siirtyi mun paikkakunnan koululle opiskeleen ja sitä rataa. No taisi olla tosissaan siis :p Itse sanoin, etten pysty kaukosuhteisiin, joten toinen teki sit tuon liikkeen.

Yhdessä ollaan, naimisissa ja lapsikin löytyy :)

Yhteistyössä