mistä tietää et ei tulehdus enään alapäässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilevä

Vieras
asia siis tämä. olen kärsinyt pitkään haisevasta alapäästä, siis pikkarit haisee kamalalle aamulla siis että pitää pestä aina alapää vaikka illalla olen pesun suorittanut.
onko muilla näin?
mulla oli tulehdus, lääkärin mukaan tulee paljon valkovuotoa, ja papa koe sen tulehduksen paljasti. no mulla oli nyt lääkekuurin eli emätinpuikot ja edelleen tulee kirkasta, hiukan limaista vuotoa, silloin tällöin, housut haisee joskus ei aina ja käytän pikkuhousunsuojia aina.
olen nyt pikkasen hämilläni onko siis edelleen tulehdus, vai onko nyt normaali tila

Mä oon tullut siihen tulokseen, et mulla riippuu kierrosta siis sen vaiheesta. Raskausaikana kävin niitä tutkituttaa, lääkekuurin sain silloin. Nyt oon miettinyt pitäiskö taas mennä tutkituttaa. Ilmeisesti oon niin arka, et järvivedestä taas oon saanut jonkun. Tosin luonto voi itsestäänkin hoitaa taas hommelit tasapainoon. Lopetin itse myös imetyksen niin ehkä nämä mun oireet johtuu hormoneista. Jos epäilyttää käy uudestaan lekurissa, sieltä sä sen varmuuden saat. Et muualta.

Yhteistyössä