Mistä tiedän että on lapsivettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 37
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 37

Vieras
Sperman hajusta ei tietoa, joten siihen en voi verrata.
Kirkasta lirunestettä tulee housuihin niin, että monta päivää housut ollu jo kosteana. Olen ajatellut että se olis valkovuotoa, joka mulla ollut aika runsasta melkein koko raskauden ajan. Nyt sitten tuli mieleen, että entä jos onkin lapsivettä... Mistä erotan ne toisistaan?

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Laita pikkuhousun suoja, jos on vaaleanpunertavaa vois olla lapsivettä. Mulla ainaskin ollu joka kerta vaaleanpunertavaa lapsivesi.

Onko vaaleanpunertavaa pyyhittäessäkin? Tai siis, näkiskö sen värin veski käynnillä vai tarviiko odotella siteeseen asti ja sitten katsoa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap tyhmänä =/:
Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Laita pikkuhousun suoja, jos on vaaleanpunertavaa vois olla lapsivettä. Mulla ainaskin ollu joka kerta vaaleanpunertavaa lapsivesi.

Onko vaaleanpunertavaa pyyhittäessäkin? Tai siis, näkiskö sen värin veski käynnillä vai tarviiko odotella siteeseen asti ja sitten katsoa?

Jaa-a, kyllä varmaan vois paperistakin nähdä. Mulla ei koskaan oo niin vähää tullu, että olisin pyyhkiny sitä. Hulahtanu aina kunnolla pitkin poikin!
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Mulla se oli väritöntä, että kai se voi vaihdella..

Niin ja sellaista pikkasen paksumman oloista kuin pelkkä pissa, vähän kuin sokerivettä.

Voi olla, ja vihertävää myös. Kaikista varmin on synnärille soitto, ne testaa liuskalla.

Minä menisin ä-polille näytille, koska jos lapsivettä tihkuu, niin paikathan on auki ja tulehdusriski kasvaa.Itselläni tihkui varmaan pari päivää hiljalleen ennekuin tulvahti sitten kunnolla koko peti märäksi.Neuvolassakin puhuin, kun oli tunne, että pissat menee koko ajan housuun, kun ovat ihan märät. Terkkari ei tainnut sitä noteerata, mutta olihan minulla sitten tulehdus lapsen syntymän jälkeen, joka löytyi vasta kotiuduttuamme.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä menisin ä-polille näytille, koska jos lapsivettä tihkuu, niin paikathan on auki ja tulehdusriski kasvaa.Itselläni tihkui varmaan pari päivää hiljalleen ennekuin tulvahti sitten kunnolla koko peti märäksi.Neuvolassakin puhuin, kun oli tunne, että pissat menee koko ajan housuun, kun ovat ihan märät. Terkkari ei tainnut sitä noteerata, mutta olihan minulla sitten tulehdus lapsen syntymän jälkeen, joka löytyi vasta kotiuduttuamme.

Paikat mulla on jo kahdelle sormelle auki. Kanavaa 0,5cm jäljellä jne..

Yhteistyössä