mistä te stressaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikuu108

Vieras
ja miten saatte tilan pois päältä?

mä yleensä oikeestaan vaan työhommista,kuten nytkin.. ja sen saa pois vasta kun työt on tehty ja ensi ilta mennyt..ainakin tässä stressitapauksessa..

stressaan sitä et miks h***issä elämän pitää olla niin vaikeeta. Ja miks mun ukko ei halua,ei rakasta,ei arvosta mua yhtään. Että sellasia pikkusia asioita vaan...Mä olen nyt ollu nukkumatta vasta 5 kuukautta. Nukun 30 min yössä tai en ollenkaan...
ja taas joku sanoo et puhu sille,no h****tti olen puhunut jo 3-vuotta eikä mitään tapahdu.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
stressaan sitä et miks h***issä elämän pitää olla niin vaikeeta. Ja miks mun ukko ei halua,ei rakasta,ei arvosta mua yhtään. Että sellasia pikkusia asioita vaan...Mä olen nyt ollu nukkumatta vasta 5 kuukautta. Nukun 30 min yössä tai en ollenkaan...
ja taas joku sanoo et puhu sille,no h****tti olen puhunut jo 3-vuotta eikä mitään tapahdu.

miksi sä et nuku?

tällä hetkellä tästä tulevasta babysta. ettei se tuu vielä pitkään aikaan. |O painoarvio oli pe lähemmäks 4kg enkä haluis kovin isoa synnyttää.

muuten en kyllä pahemmin stressaa muusta ku jos on jotain ongelmia. tai rahasta.

Sukujuhlia, kelassa käyntejä, kaavakkeiden täyttämistä. Hammaslääkäriä.

Ja käyn sukujuhlissa hyvin valikoidusti.
Kelaan laitan miehen, ja mies saa täyttää kaavakkeetkin.
Hammaslääkärin kanssa on sovittu, että saan tosi voimakkaan rauhoittavan tuntia ennen toimenpidettä ja ylen ykkösen kuulumaan sen aikana. Vastavuoroisesti en sitten pure häntä.

Yhteistyössä