mistä te pienikokoiset äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pienten parhaaksi nettikauppa ainakin myy ja huutiksestakin voi löytyä.Ihan huippuvaate,päälle vaan joku neule tai tavallinen paita kesällä voi olla pelkällä topilla.

Imettäessä ei tarvi avata kuin pieni läppä.Liivien kanssa jos joutuu nostamaan paidan helmaa on koko mahanahka paljaana. Tai jos on joku imetypaita päällä joutuu nostamaan koko rinnan esille ulos liiveistä.
Topin kanssa imettäminen tosi huomaamatonta.

Kävinkin jo vierailemassa tuolla pienten parhaaksi sivulla, kerros mulle jos rinnanympärys on kokoa 70 eli vastaa topissa kokoa s ja sit rinnat kuites on dd/e joka vastaa kokoa topissa m tai jopa L niin mikä koko siitä ois järkevä tilata?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kävinkin jo vierailemassa tuolla pienten parhaaksi sivulla, kerros mulle jos rinnanympärys on kokoa 70 eli vastaa topissa kokoa s ja sit rinnat kuites on dd/e joka vastaa kokoa topissa m tai jopa L niin mikä koko siitä ois järkevä tilata?

Oisko sun lähellä noita toppeja myyvää liikettä, missä pääsisit sovittaan? Mulla on se isoin koko, mut en kyl o pieni... Kiloja on kertyny. Povi on kookas ja siihen isoimpaan toppiin mahtu just ja just (siis ilman, että näytti härskin tiukalle). Varmaan M vois olla sulle ihan hyvä, mut kokeilemalla selviää. Jos sovitusmahdollisuutta liikkeessä ei ole, niin kantsii soittaa sinne myyjälle ja pyytää vaihtomahdollisuutta. :)

Yhteistyössä