mistä te ostitte niitä vauvantarvikkeita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis kaikkee sellasta pientä tilpehööriä :D en tarkota vaunuja,istuimia ym isompia, vaan nimenomaan tutit,pullot,harsot,pyyhkeet,lakanat,lelut, amme,rasvat, sakset jnejne.

Kysymys ehkä lähinnä niille jotka ei ottanu pakkasuta, koska pakkauksessahan noi lähes kaikki on =)

Ostitteko vaan silleen perus kauppareissulla vai menittekö erikseen shoppaileen miehen kans johonkin, ja mihin? :D

Kunhan vaan uteliaisuuttani kysyn, kun tuossa väsäsin listaa mitä vielä tarvii ja mietin mistä ne kaikki sais kerralla...

Nettikaupoista, ja isommista kaupoista... Viimesillään kun en hirveesti jaksanutkaan enää kierrellä, niin oli tosi yksinkertaista kotikoneella tilailla...ja näköjään aika lailla kaikkee löytyy netistä...babystyle, vauvatar, ...ja ihan etsimällä vauvantarvikkeita googlella...

Tuttipulloja ei kannata ostaa ennen muksun syntymää kuin yks tai korkeintaan kaksi. Mä ostin yhden itse ja sain ainakin kymmenen lahjaksi, eikä ainuttakaan niistä käytetty kun lapsi oli rinnalla 1-vuotiaaksi ja jos olin poissa kotoa niin lapselle hörppyytettiin maitoa nokkamukista. Pulloja ja tutteja kun saa jokaisesta Siwaa isommasta kaupasta, niin niitä voi sitten tarpeen tullen hankkia kun imetyskuviot alkaa olla selvät.

Harsoja tilasin netistä, halusin pukluharsoiksi kuviollisia ja niitä ei ollut kauheasti valikoimissa tavallisissa kaupoissa. Anttilassa taisin ostaa 6 värikästä harsoa. Kirppiksiltä ostin sitten vaippaharsot.

Pyyhkeitä meillä on ihan tarpeiksi asti jo ennestään, ei sitä lasta kiinnosta onko se pyyhe nimenomaan lapsille tarkoitettu vai ei. Eli en menis ostamaan mitään huppupyyheitä, ne on kaikenlisäks tosi pieniä (saatiin pari lahjaksi) ja on paljon helpompi kääräistä vauva ison kylpypyyheen sisälle lämpimään kylvyn jälkeen kuin pieneen huppupyyheeseen.

Pikkusaksetkin meiltä löytyi, Fiskarsin kynsisakset mun 80-luvun äitiyspakkauksesta :) Hiusharjan ostin Citymarketista, samoin tutit ja ammeen. Rasvaa en ostaisi ennakkoon kuin Bepanthenin, se sopii niin nännirasvaksi kuin vauvan pyllylle. Jos lapsella ei ole kuivaa ihoa, sitä ei kannata rasvata.

Aikalailla kuitenkin nuo kaikki edellämainitsemasi saa tyyliin Prismasta tai Cittarista, usein näiden yhteydessä on apteekkikin. Listaan lisäisin vielä pikkuniistäjän/nenäfriidan, meillä tarvittiin pienestä pitäen kun välillä puklua tuli nenänkin kautta ja oli kiva helpottaa pienen oloa imuroimalla ne sieltä pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tutit,pullot,harsot,pyyhkeet,lakanat,lelut, amme,rasvat, sakset jnejne.

Nokkis, pyllypyyhkeet, amme, liivinsuojat yms. ostettu prisma-reissulla. Ceridal, lansinoh, panadol yms. haettu apteekista. Muovitettu frotee haettu Eurokankaasta.

Yhteistyössä