Mistä te muut läskit ostatte urheiluvaatteenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tankki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä käytän ainaskin lenkillä käydessäni ihan tavallisia housuja (ei farkkuja) ja hihattomia toppeja. Alaosa olis jotain 44 ja yläosa 46 kun on toi massukka viel eessä eli ei hirveen pienet mahdu viel aikoihin päälle. Mutta kyllä se vielä iloksi muuttuu kunhan noi läskit katoo vyötäröltä.

Tällä palstalla näyttää olevan sellaisia ihmisiä, joita todella käy sääliksi. Jos ei osaa toista hyväksyä ulkomuodoista huolimatta, niin voi vain todeta, että köyhä olet henkisesti!

Oletko koskaan ajatellut, että ylipaino saattaisi olla muustakin kiinni kuin liikunnan puutteesta.

Todella typerää!

Alkuperäinen kirjoittaja Tankki:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Samaa on fundeerannut juuei. tai olen semmonen aloitteleva läski, eli yläosa 44 ja pers 46. (Mutta vaatekaupoissa koko 40 on jo siellä läskien osastolla).
Hobbarissa on ollu joskus jotain, mutta niissäkin puuttuu mun koko. Normaalipuolella suurin koko on 42/44 ja läskien vaatteet alkaa kyllä kokonumerolla 46, mutta se on paaaljon suurempi kuin mikä olisi normikoon jatkumo-46.

Ainoa laji, jota suostun edes harkitsemaan, on suunnistus, koska siinä on kaikki suohirviön näköisiä maaliin tullessa. :D

Joo, meidänkin paikkakunnalla on aktiivinen suunnistusyhdistys. Nähdään rasteilla!

Alkuperäinen kirjoittaja Tankki:
Se ottaa päähän kun siis miehille on isoja kokoja, kyllä mies varmaan kans on läski jos se käyttää jotain kokoo xxxl. MIKSEI LÄSKEILLE NAISILLE OLE FIKSUJA URHEILUVAATTEITA PRKL.

No joo laihduta niin ei ole fiksuvaate ongelmia, löytyy kaupasta kuin kaupasta kivan näköisiä vaatteita.

Yhteistyössä