Mistä tämä väsymys tulee...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lara--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lara--

Aktiivinen jäsen
21.11.2009
2 349
20
38
Mua väsyttää kokoajan!
Eilen ja edellispäivänä olin kipeä, kun kokkasin itselleni vähän kanaa... :whistle:
Mutta tänäänkin olen ollut hereillä pari tuntia ja voisin mennä nukkumaan taas!

Voisin nukkua kokoajan. Eilen menin nukkumaan ennen yhdeksää.

Oon väsyny ja nuutunu kokoajan!
Käyn ulkona säännöllisesti koiran kanssa, saan siis mielestäni tarpeeksi raitista ilmaa. Koitan syödä monipuolisesti ja syön raskausmonivitamiinia.

Mistä siis tämä jatkuva väsymys :(

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Voiko raskaus väsyttää näin paljon ja kokoajan O.o
Mä luulin et se olis vaan alku ja loppuvaihees....

Onko sulta mitattu hb:tä millon viimeksi?

HB on mitattu kaks kertaa, 145 ja 143, niin viimeks ei ees mitattu.
Oisko tosta arvosta nyt joku kuukaus.

Hjelppiä ny joku, mitä mä teen väärin.
Ukko väittää, että syön liian vähän...
Mutta se kai näkyis painossakin.
On tullu hiukan yli 3kg raskaudes aikana (rv14+1 tänää ) eikös se ole riittävästi.

Tuntuu et on pakko mennä nukkumaan taas :o

Mä suhtaudun melko epäillen neuvoloiden hb-mittauksiin... Itseltäni mitattiin neuvolassa koko raskauden ajan 130 suunnilleen, mutta kun labrassa otettiin olikin vaan 118. Voisitko käydä mittauttamassa hemoglobiinin labrassa? Ihan vaikka varmistukseksi.

Tosin mullakin oli sairaalloista väsymystä esikoisen kohdalla alkuraskaudessa, kävin töissä, kotiin tultuani nukuin pari tuntia, sitten söin ja meninkin jo yöunille. Ja olin aivan poikki koko ajan silti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä suhtaudun melko epäillen neuvoloiden hb-mittauksiin... Itseltäni mitattiin neuvolassa koko raskauden ajan 130 suunnilleen, mutta kun labrassa otettiin olikin vaan 118. Voisitko käydä mittauttamassa hemoglobiinin labrassa? Ihan vaikka varmistukseksi.

Tosin mullakin oli sairaalloista väsymystä esikoisen kohdalla alkuraskaudessa, kävin töissä, kotiin tultuani nukuin pari tuntia, sitten söin ja meninkin jo yöunille. Ja olin aivan poikki koko ajan silti.

En jaksa mennä labraan, koska luotan kyllä itse seuvolaan.

Mutta kiitos vastauksesta.

Itse en käy edes töissä, tai tee muutakaan raskasta.
Voiko silti vaan väsyttää näin paljon...

Liiku, raitista ilmaa, syö kasviksia ja hedelmiä. Yleensä toi Hb alkaa laskee vasta loppuraskautta kohden kun verimäärä lisääntyy. Toki poikkeuksiakin on. Kevätväsymystäkin voi olla. Koita olla auringossa, saat siitä energiaa.

Yhteistyössä