Mistä talveksi takki raskaana olevalle? Mistä itse hankit takkisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhmm

Vieras
Epätoivoista... nyt rv 15 ja olen kunnon pakkasten aikaan tosi muhkeassa kunnossa, enkä ole vielä talvitakkia löytänyt. :( Montaa satasta en viitsis maksaa takista, mitä tulen pitämään vain tämän talven. Tänään muutamassa liikkeessä kävin, oikeita mammatakkeja oli muutama mutta ihan kamalia, tavalliset takit eivät tule sopimaan.

Mistä te ootte hankkineet/hankitte takkinne?

La vajaan parin kk päästä. En viitsi ostaa mitään mammatakkia. Onneksi kaapista löytyi vielä aikanaan ostettu väljänmallinen villakangastakki, mahtui ainakin nyt tosi hyvin päälle. Tosin en ole mikään norsu mutta vyötäröltä tyköistuvat ei tietenkään mene.
Itse varmaan noilla viikoilla odottelisin kk päästä alkavat joulun alennusmyynnit ja ostaisin jonkun A-mallisen tai muuten väljän takin tarvittaessa kokoa isompana.

Käytin koon 36 haltin untuvatakkia vielä 1,5 kk ennen laskettua. Piti vähän vetää mahaa sisäänpäin, että sai vetskarin kii. :) no siihen ne pakkaset sit loppui ja tilasin jostain netistä myös a-linjaisen villakangastakin vielä kevätkeleille.

Itse olen kulkenut samassa untuvatakissa missä kuljen muutenkin talvisin. On sellainen "pallon" mallinen eli hyvin mahtuu maha takinalle ja takki kiinni ei edes huomannut että olin raskaana vaikka toinen lapsi syntyi tammikuussa...

Itse olen saanut jo kaksi talvivauvaa, kolmaskin tulossa, eikä ole ollut tarvetta ostaa äitiystakkia, kun olen ostanut H&M:ltä rinnan alta levenevän villakangastakin ja maihinnousutakin. :)

A-linjainen villakangastakki on sellainnen mitä voisit sitten käyttää muutenkin. Saattaapihan niitä lapsi sitäpaitsi tulla lisääkin joten ehkä äitiystakillekin käyttöä tulee.
Tai sitte käytät miehen takkia. Tai kysyt jostain lainaan väljää naisten takkia, esim jos oma äiti tai anoppi käyttää 'väljempää' kokoa.

Kannattaa katsella myös huuto.nettiä jne

Yhteistyössä