Mistä tällainen korsetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaalis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kaalis"

Vieras
Tietäiskö kukaan, mistä voisi ostaa tällaista kuvan tyylistä korsettia? Kuosilla eikä kankaalla ole niinkään väliä, kunhan olisi malliltaan tuollainen pitkä. Tuo kuvasssa oleva on niiin kallis, ettei budjettini riitä siihen..pitäisi siis löytää edullisempi. Vinkkejä? Ja mieluiten siis jokin verkkokauppa, ei ole mahdollisuutta lähteä pääkaupunkiseudun kaupoille toiselta puolen Suomea. Kiitos jo etukäteen vastaajille.

Sex Shop Pikku Tuhma - tervetuloa! Seksiv

Jopa Huutiksen kautta löytyy myyjiä, joilla on myynnissä upouusia korsetteja. Olen itsekin ostanut, mutta en millään muista sen myyjän nimimerkkiä enkä hänen liikkeensä nimeä...

Corsets UK | Corset Top | Black Corsets | Underbust Corset

Tuo ap:n kuvan hokotys ei kylla ole korsettia nahnytkaan... :saint:

ihania! Liian ihania! Nyt mä haluan tällasen :D

burgundy_corset_1.jpg

[QUOTE="kaalis";27856331]Tietäiskö kukaan, mistä voisi ostaa tällaista kuvan tyylistä korsettia? Kuosilla eikä kankaalla ole niinkään väliä, kunhan olisi malliltaan tuollainen pitkä. Tuo kuvasssa oleva on niiin kallis, ettei budjettini riitä siihen..pitäisi siis löytää edullisempi. Vinkkejä? Ja mieluiten siis jokin verkkokauppa, ei ole mahdollisuutta lähteä pääkaupunkiseudun kaupoille toiselta puolen Suomea. Kiitos jo etukäteen vastaajille.

Sex Shop Pikku Tuhma - tervetuloa! Seksiv[/QUOTE]

tee ite, hanki peruskaava oman rinnan ympäryksesi mukaan tai vaihtoehtoisesti pyydä jotakuta ompelija artesaania piirtämään sun mitoilla, sit vaan kuosittelet sen ja leikkaan kaavat muotolaskoksien kohalta poikki. tarttet "luuta" näköjään plansetin eteen, nyörit taakse? vai ei? jos ei niin ompelukone riittää.

Minun ompelutaidoilla ei kyllä minkäänlaista seksikästä alusasua saada aikaiseksi.. Mikäli tuo ensimmäinen kuvani ei ole korsettia nähnytkään...niiin ei siinä sitten mitään..mutta pidän siitä silti ja mallista tykkään todella paljon. Mitä ideaa on korsetilla, jos se kaventaa vyötäröä, mutta sitten jenkkakahvat pursuavat sitten alareunasta..no thanks, tuskin kovin kaunis näky. :D ..pitää jatkaa etsimistä..

[QUOTE="kaalis";27856723]Minun ompelutaidoilla ei kyllä minkäänlaista seksikästä alusasua saada aikaiseksi.. Mikäli tuo ensimmäinen kuvani ei ole korsettia nähnytkään...niiin ei siinä sitten mitään..mutta pidän siitä silti ja mallista tykkään todella paljon. Mitä ideaa on korsetilla, jos se kaventaa vyötäröä, mutta sitten jenkkakahvat pursuavat sitten alareunasta..no thanks, tuskin kovin kaunis näky. :D ..pitää jatkaa etsimistä..[/QUOTE]

Muoviluuviritelma tuossa kuvassa oli, ei kovin laadukkaan oloinen. Siksi vaitin, ettei ole korsettia nahnytkaan. Tosin linkittamani sivusto myy myos vastaavia, fashion corsets-nimella.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27857791:
tuolla Morriganin laittamassa putiikissa oli ihan törkeän halpoja siinä outlet-osiossa, mun on PAKKO tilata tänään muutamat :D

Itse olen joutunut ostamaan sielta sita sun tata... Juurikin noita halvennettuja tai COTD-alennuksia. Ja sukkia. Ei saa unohtaa sukkia.:D

Tuolta siis saa ostaa oikein kunnollisia korsetteja ja kevyita, korsetin nakoisia viritelmia. Ihan kohtuulliset hinnat ja nopea toimitus.

• Tykkää
Reactions: jassåå
Minulla on erikseen ns. alusvaatekorsetit ja näyttävämmät päällysvaatekorsetit. Vyötärökorsettia ruukaan käyttää kuten Morrigan, sopivan paidan tai topin päällä ja rinnanylikorsettia yläosana kokonaisuudessaan, pitkä hame yleensä alaosana :)

Yhteistyössä