mistä takki loppuodotukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo takin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo takin

Vieras
Meillä on laskettu aika 12.12 ja nyt alkaa omat takit vedellä viimesiään. Mistä ihmeestä mä löydän kohtuuhinnalla takin loppuajaksi? Huuto.netistä ei löydy mun kokoa, s, ja jos on, niin nekin hinnat ehtii nousta pilviin. Argh. Henkkamaukalta netistä löytyi tasan kaksi mallia, jotka molemmat mun makuun ihan kamalia.

Apuva.

Miehen takki?
Käy hakemassa vaan joku takki vaikka kirpparilta, ei sen nyt täydy olla juuri sinun makuusi sopiva.
Vaan sopiva siten ettet palellu, eihän sitä tarvi pitää päällä kovin montaa kuukautta enää.

[QUOTE="sari";24625248]Oletko etsinyt muitakin kuin äitiysmalliston takkeja? Siis ihan vaikkapa a-linjaisia villakangastakkeja? Nuo varsinaiset äitiystakit ovatkin tosi hintavia :/[/QUOTE]

Mulla oli just A-linjainen villakangastakki. Kirpparilta n.20€ (ei mitään käytön jälkiä ostettaessa) Hyvä oli :)

Kiitos vastauksista ja avusta.

Enemmän olisi tarvetta jollekin ulkoiluunkin sopivalle, en siis viitsi villakangastakkia hankkia. Mutta mutta... muutenkin tunnen itseni niin rumaksi ja isoksi, että olisi edes nätti takki. Taitaa olla täysin korvien välissä :) Toisten kaappeja en siis lähde ratsaamaan.

Kun olisi edes huuto.netissä sopivan kokoisia.

Jos ei tule kauheesti kiloja, ni luulis, että mahdut vanhoihin vaatteisisi melko pian..:) (ite en khyl mahtunut, mutta mulle tulikin 20kg painoa lisää... ja siitä suurin osa oli ihan pullan tuomaa läskiä, myönnän... ei kamala ylläri, ettei mene samat vaatteet päälle , jos lihoaa kamalasti :D)

Tätä samaa kysymystä aloin juuri itsekin miettimään. Loppusyksy ja talvi on huonoa aikaa olla viimeisillään raskaana, kun tarvis olla paljon vaatteita! Mäkin tarvisin ison takin ja työhousuja ulkohommiin, tallille... Ja varmaan joku takki pitäisi olla ihmisten ilmoillekin. Mitään kallista ei todellakaan huvita hankkia paria, kolmea kuukautta varten.

Yhteistyössä