Mistä taikinasta teet joulutortut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lissu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostan aina marraskuulla 2 laatikkoa Valion valmiita torttuaihioita. Nitä on helppo pitää vierasvarana ja paistaa aina tarpeen tullen haluamallaan täytteellä. Makukin on ylivoimainen, eivätkä aukea:)

[QUOTE="jepp";29248628]Ostan aina marraskuulla 2 laatikkoa Valion valmiita torttuaihioita. Nitä on helppo pitää vierasvarana ja paistaa aina tarpeen tullen haluamallaan täytteellä. Makukin on ylivoimainen, eivätkä aukea:)[/QUOTE]

Myydäänkö näitä ihan perusmarketeissa? Ei ole koskaan osunut silmään.

[QUOTE="Lissu";29248647]Myydäänkö näitä ihan perusmarketeissa? Ei ole koskaan osunut silmään.[/QUOTE]

Ei vaan Valion omassa myymälässä. Nämä on usein esim Meijerien yhteydessä. Olen ihan fanittunut. Ja ne on hyviä, kun ovat yksitellen siinä laatikossa. Voi paistaa vain haluamansa määrän.

Minä luin että "mistä taikinasta teet jouluKORTIT?" :D

Mutta siis asiaan: siitä taikinasta mitä kaupasta sattuu saamaan, yleensä näyttäny olevan myllyn parasta. Myös Sunnuntai on hyvää.

[QUOTE="jepp";29248657]Ei vaan Valion omassa myymälässä. Nämä on usein esim Meijerien yhteydessä. Olen ihan fanittunut. Ja ne on hyviä, kun ovat yksitellen siinä laatikossa. Voi paistaa vain haluamansa määrän.[/QUOTE]

Ok... täytyy kokeilla, jos satun jostain löytämään. :)

Myllyn paras torttutaikinasta tai voitaikinasta! Sunnuntai torttutaikina on maultaan niin kamalaa. Minulla ei koskaan aukea sakarat vaikka laitan milloin päälle ja milloin alle. Ja mielestäni dronnigholm(?) luumumarmeladi on parempaa kuin maustajan valmistama(esim. Rainbow).

Myllyn paras, ja sitä muhkeampia tulee, mitä sulaneempana taikinan uuniin laittaa. Tai tortut siis. Enkä voitele, vaan laitan tomusokeria valmiiden torttujen päälle. Eikä mullakaan sakarat aukea mistään taikinasta tehtynä.

[QUOTE="jepp";29248628]Ostan aina marraskuulla 2 laatikkoa Valion valmiita torttuaihioita. Nitä on helppo pitää vierasvarana ja paistaa aina tarpeen tullen haluamallaan täytteellä. Makukin on ylivoimainen, eivätkä aukea:)[/QUOTE]Nämä on parhaita ja halpojakin!

Yhteistyössä