Mistä syistä olette joutuneet liikuntakieltoon raskauden aikana? Kuuluuko seksikielto automaattisesti tuohon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
Itselläni todettiin että kohdunsuu on pehmentynyt ja kohdunkaula lyhentynyt. Harrastin paljon liikuntaa joka ilmeisesti oli syynä vihlontaan kohdunsuulla. Lääkäri ei maininnut seksikiellosta mitään, onko se kiellettyä automaattisesti liikunnan kanssa?
Nyt menossa rv 33.

Lähinnä oikean kankun iskiastyypisestä kivusta, en saanut mtn liikuntamuotoa harrastaa mutta kyllä lääkäri kertoi ettei yhdynnästä ole haittaa, ellei sitten tulee erikseen yhdyntäkipuja..

mulla oli istukka kohdunsuulla aiheuttaen verenvuotoa, oli sekä liikunta- että seksikielto. Tämä oli viikoilla 10-20 kunnes istukka "siirtyi" pois. Mielestäni aika itsestäänselvää minun tapauksessani että oli molemmat kiellot. Jotenkin tuntuu, että lääkärin olisi kyllä pitänyt erikseen mainita seksikiellostakin, mutta jos haluat varmuuden niin soita ja kysy.

[QUOTE="vieras";26239552]mulla oli istukka kohdunsuulla aiheuttaen verenvuotoa, oli sekä liikunta- että seksikielto. Tämä oli viikoilla 10-20 kunnes istukka "siirtyi" pois. Mielestäni aika itsestäänselvää minun tapauksessani että oli molemmat kiellot. Jotenkin tuntuu, että lääkärin olisi kyllä pitänyt erikseen mainita seksikiellostakin, mutta jos haluat varmuuden niin soita ja kysy.[/QUOTE]

Mulla oli samasta syystä nimen omaan seksikielto. Liikkua sain "kevyesti" mutta kaikkea rajumpaa liikuntaa piti välttää. Viikolla 24 istukka oli siirtynyt niin, että sekstaillakin sai.

[QUOTE="noh";26239602]Mulla oli samasta syystä nimen omaan seksikielto. Liikkua sain "kevyesti" mutta kaikkea rajumpaa liikuntaa piti välttää. Viikolla 24 istukka oli siirtynyt niin, että sekstaillakin sai.[/QUOTE]

mulla oli se liikuntakielto sen takia kun vuoto oli niin rajua, ei saanut nostella mitään eikä rasittaa itseään. Kyllä sen sitten heti vuotona huomasi jos ei malttanut olla vaan.

Kohdunkaulan lyhentyminen rv 28. Seksikiellosta ei mainittu, mutta mulla kyllä kasvoi kohtu niin pahasti lantioon päin että ei siellä olisi ollut millekään ylimääräiselle tilaa tuossa vaiheessa :D

pitää varmaan soittaa lääkärille ja kysästä tuosta seksi asiasta....onneksi ei ole enää montaa viikkoa mutta onhan se liikunta aika ankeaa jättää. mutta sit kerkiää.

Esikoinen meinasi syntyä rv 29, ja olin vuodelevossa + selibaatissa rv 37 asti. Eka makasin osastolla, sitten pääsin kotiin.

Kuopuksesta vuotelin rv 14-18 aikana, ja sillon oli sekä ylimääräisten rehkimisten välttelyä + selibaattia.

Yhteistyössä