Mistä syistä menkat voi jäädä pois ja on kuitenkin menkkakipuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Voi että on inhottavaa kun menkat on 2pvää myöhässä, ollut vuoden säännöllinen kierto. nyt menkkakipuja ollut 5 päivää ja koko ajan tunne että ne alkaa, ikinä ei näin montaa päivää ole ollut etukäteen kipuja. alaselkään myös sattuu ja valkovuoto on poikkeuksellisen runsasta. tein eilen clearbluen digitestin minkä pitäisi olla 99,9% varma jo 4pvää ennen kuukautisten alkua, "ei raskaana"- näytti. mistä syistä voi olla koviakin kuukautiskipuja päiviä muttei menkkoja näy?

No vaikka mistä syystä ;) Munasolu on voinut vaikka hedelmöittyä, mutta ei olekaan kiinnittynyt, tästä syystä voi menkat myöhästyä ja kivut voi olla voimakkaammat. Mutta jos ei ala parissa päivässä niin tee uus raskaustesti, se raskauskin kun on vielä mahdollinen :)

Mulla oli kans just tolleen esikoisesta ja nyt tokasta tein just samojen oireiden takia plussatestin. Muistaakseni aikalailla viikon verran kärvistelin niissä kivuissa ennen kuin testi näytti sen mitä mä osasinkin jo odottaa.

Mulla oli just 4 pv myöhässä ja kipuja oli, mut ei kuulunu ei näkyny.

Vaan heti ku päivällä tein testin, illalla oli ekat merkit. Tosin nyt ne sit ei tuu kuitenkaa (siihen ekana merkkiin loppuki taas toistaseks).

Nyt on siis kp 27/24-25.. kipuja ollut jo 5 pvää. Olisin melkein vannonut että raskaana ollaan mutta tuo clearblue näytti negatiivista. No, toivottavasti menkat alkaa pian .. raskauteen en usko. Ikävää vaan kärvistellä menkkakivuissa vähän väliä, mutta sitten itse vuoto on poissa..

Yhteistyössä