Mistä sinä ilahduit viimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laulava Lomittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laulava Lomittaja

Vieras
Otetaas tällänen otanta nyt tähän..

Minä (ja poikani siinä samalla) ilahduin kun alakerran naapuri soitteli oikelloa,ja totesi "oon katellu kun poikas tekkee pyöräremonttii - jotta kelpaisko heille tälläset työkalut..ei ne uusia ole,mutta tekkee niilläkin jottain" Iso läjä työkaluja. Mies oli siivonnut omaa varastoaan ja todennut ne ylimääräisiksi.

Ja oikeastaan ilahduin myös siitä että neiti teki oma-aloitteisesti pyykkihuoltoa..silitti paneliverhot.

Ilahduin sähköpostista. Ja sitten jostain ihmeen syystä olen edelleen ilahtunut siitä, että isäni pari päivää sitten toi meille tuliaisiksi vasta paistetun leivän :) Se oli jotenkin tosi kotoinen juttu, varsinkin kun isä ei tuliaisia tai lahjoja juuri harrasta.

Siitä että vitosluokkalainen oli osannut hienosti matikan kokeen harjoitustehtävät.
Ja pakko hehkuttaa vielä että eilen siitä kun Victoria jutteli mun kuopukselle :D

Ilahduin viimeksi 5min sitten, kun sain tietää miten laitetaan oma puhelinnumero ulkomaalaselle, silleen että se ees tomis :D eli tarkoitan että sain tietää miten mun numeroon yhistetään se +358..... :D nonni, nyt sekin tuli ratkaistua, ja ulkomaalanen poikaystäväni saa vihdoin viestinsä perille asti :D

No kun potilas toi meille kortin ja jäätelöä kiitokseksi hoidosta. Oikeastaan se ilahdutti vielä enemmän, että ehdimme jopa syödä sen jäätelön. :D

Sekin ilahdutti/imarteli, että vanhempainvartti meni miten meni. Ylläripano. Ei siinä sen ihmeenpää. Ilmeisesti pojalla menee koulussa hyvin.

Yhteistyössä