Mistä se johtuu, kun aina yhdynnän jälkeen römpsä haisee ihan hirveelle seuraavat 24h?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haisuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haisuli"

Vieras
Ja se siis HAISEE ihan kammottavalle vaikka käyn jatkuvasti sitä pesemässä ettei koko kämppä lemuais. :snotty:

Ei se normaalisti haise millekkään. Sillon vaan kun ukko laskee siemenet sisään.

Lactal auttoi mua vastaavassa ongelmassa. Kuuri silloin tällöin, sitten pitkään on lähes tuoksuton alapää (jos se koskaan on). Ja ei kannata pitää hiostavia p.housun suojia, vaikka tarvis. Vaihda kangas eikun siis kestositeisiin. Mul ei oo oikeita, mut ite oon tehtaillu puuvillakankaasta ohkaisia siteitä, jotka kivasti hengittää, ni ei hajut haudu.

Mulla ei ollut ex:n suhteen moista ongelmaa. Tän nykyisen miehen sperma vaan jotenkin mätänee sinne sisuksiin tms. :( kortsua aivan pakko käyttää. Bakteerikokeissa ei ollut mitään ja muutenkin paikat terveenä.

mä oon monesti miettiny samaa :X Ja mikä pahinta, niin tunnistan kyllä hajun, kun käy yleisessä vessassa ja joku on juuri tullut ulos vessasta. Kiva tietää et joku on saanut viime yönä.