Mistä se johtuu, että kun katson itteeni peilistä, näytän mun mielestä nätiltä ja sievältä. Mutta heti jos musta otetaan kuva,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No etköhän sinä "elävänä" ole todellisemman (=kauniimman) näköinen kuin kuvissa... Ota huomioon että valokuva ei ole kolmiulotteinen, ei siis kerro kaikkea..

Ihan samaa olen miettiny ?!
Näytän ihan eri ihmiseltä (ja rumalta) kuvassa ja videossa kuin peilissä.
Sitten sitä miettii, että näkevätkö muut minut kuten kuvan vai peilikuvan?
Ja sitten on ihan seko olo, kun ei tiedä miltä näyttää - eikä tiedä voiko peiliin luottaa?
APUA!

Alkuperäinen kirjoittaja jukebox:
Ja sitten on ihan seko olo, kun ei tiedä miltä näyttää - eikä tiedä voiko peiliin luottaa?
APUA!

niinpä. koskaan ei voi tietää miltä OIKEESTI näyttää... peilistäkin kun aina vaan tuijottaa ja normaalisti kuitenkin puhuu ja vaihtelee ilmeitä... Aika ahdistavaa... ;)

Mustakaan ei juuri koskaan saa hyvää kuvaa.
Yks hyvä viime viikolta on, mut mulla on siinä rööki kädessä, joten on ihan julkaisukelvoton. Aina näyttää muuten norsulta ja intiaanilta tai nukkuvalta, vaikka on hereillä-

Alkuperäinen kirjoittaja jukebox:
APUA!

Siis juuri näin!

olen huomannut saman, kuvissa näytän isonenäiseltä noidalta mutta peilistä katsottuna olen ihan tyytyväinen itseeni :xmas: jotenkin ne kuvat korostavat mun huonoja puoliani..

Ihan sama täällä!! Peilissä korea, mutta kamerassa hirviöluuska. Parempi mahdollisuus näyttää ihmiseltä silloin kun kuva on otettu salaa. ja vähintään niiden pitää olla mustavalkoisia sitten :laugh:

:wave: Hei ihan sama juttu täälläkin,mulla on jo tullut ongelma tästä,koska mä oon tullut siihen tulokseen että kait mä sitten vaan olen ruma,niinkuin kuvissa...
Juku,mä luulin että mä olen ainoa.