K
Koirasta haaveileva
Vieras
Suositelkaa pk-seudulla olevia kenneleitä.
Tai tiedättekö onko kenelläkään myytävänä saksanpaimenkoiran pentuja?
Tai tiedättekö onko kenelläkään myytävänä saksanpaimenkoiran pentuja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mitä sä haluat sen koiran kanssa tehdä? Se on kaiken a ja o kun aletaan sakemanneista puhua.
Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja...:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mitä sä haluat sen koiran kanssa tehdä? Se on kaiken a ja o kun aletaan sakemanneista puhua.
Miten tää nyt liittyy ap:n kysymykseen? Ei varmaankaan kuule sulle pätkääkään!
Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja...:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mitä sä haluat sen koiran kanssa tehdä? Se on kaiken a ja o kun aletaan sakemanneista puhua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja...:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mitä sä haluat sen koiran kanssa tehdä? Se on kaiken a ja o kun aletaan sakemanneista puhua.
Niin siis tosta huomaa että et oikeesti tiedä sakuista mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja...:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mitä sä haluat sen koiran kanssa tehdä? Se on kaiken a ja o kun aletaan sakemanneista puhua.
Aika paljon väliä ottaako sitä käyttö- vai näyttölinjaisen. Käyttöpuolen koiria ei onneksi kunnollisista paikoista "taviksille" luovutetakaan, mutta kaikki ei niin kunnollisia ole. Tosin kertoohan sekin jotain että aiheesta kysellään plussalla.
Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja...:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mitä sä haluat sen koiran kanssa tehdä? Se on kaiken a ja o kun aletaan sakemanneista puhua.
No ei kai mun tarvii tietääkään?! Mä en oo ap vaan ihan toinen palstalainen. Että siinä sulle : laugh:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja...:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mitä sä haluat sen koiran kanssa tehdä? Se on kaiken a ja o kun aletaan sakemanneista puhua.
Aika paljon väliä ottaako sitä käyttö- vai näyttölinjaisen. Käyttöpuolen koiria ei onneksi kunnollisista paikoista "taviksille" luovutetakaan, mutta kaikki ei niin kunnollisia ole. Tosin kertoohan sekin jotain että aiheesta kysellään plussalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi tuohon, selitit noin nätisti vaikka tollee nolosti vastasItse en viitisinyt nähdä vaivaa et olis naputtanu kiltin vastauksen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja...:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mitä sä haluat sen koiran kanssa tehdä? Se on kaiken a ja o kun aletaan sakemanneista puhua.
No ei kai mun tarvii tietääkään?! Mä en oo ap vaan ihan toinen palstalainen. Että siinä sulle : laugh:
Voi voi kun et osaa ressukka edes hymiöitä käyttää :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja...:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mitä sä haluat sen koiran kanssa tehdä? Se on kaiken a ja o kun aletaan sakemanneista puhua.
No voih, pieni näppäilyvirhe. Mutta etpäs osannut enää millään muulla puolustautuaJoka tapauksessa on typerää alkaa epäilemään ap:n tietämystä jos hän on kiinnostunut vain kenneleistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja...:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mitä sä haluat sen koiran kanssa tehdä? Se on kaiken a ja o kun aletaan sakemanneista puhua.
No voih, pieni näppäilyvirhe. Mutta etpäs osannut enää millään muulla puolustautuaJoka tapauksessa on typerää alkaa epäilemään ap:n tietämystä jos hän on kiinnostunut vain kenneleistä.
Taidat käydä jotenki hitaalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Kokemusta mistä, millaisiin tehtäviin haet koiraa ja miksi sen on oltava pk-seudulta?
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Mulla on aiemminkin ollu sakemanni. Tosin siitä on monta vuotta aikaa, että tiedän kyllä, mihin olen ryhtymässä. Pk-seutu on mulle uutta, joten sillä kysyn, jos jollain olisi suositella ja olisi kokemusta.
Kaikki kennelitkään ei ole sitä miltä näyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Riihimäellä on sellainen kuin Harmaatassun kennel. Meidän saksanpaimenkoira tuli sieltä ja oli hyvä päinen, komea ja roteva. Ei luiskaperseistä linjaa ollenkaan![]()