Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:[
KIIIIIITOS![]()
Tuo on SEKSIKÄS
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:[
KIIIIIITOS![]()
Tuo on SEKSIKÄS
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tässä taas huomataan, että makuja on monia![]()
Ole hyvä vaan. Kirjota googleen poliisi, ja napsauta sitä kuvahakua.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:[
KIIIIIITOS![]()
Tuo on SEKSIKÄS
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tässä taas huomataan, että makuja on monia![]()
Ole hyvä vaan. Kirjota googleen poliisi, ja napsauta sitä kuvahakua.
No siis mä laitoin googleen haun poliisi mutta ei löydy tuollaista kuvaa eikä oikeastaan muitakaan kuvia....Pelkästään noita poliisiasemien/poliisityön kirjoituksia
![]()
´Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:.Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
No siis mä laitoin googleen haun poliisi mutta ei löydy tuollaista kuvaa eikä oikeastaan muitakaan kuvia....Pelkästään noita poliisiasemien/poliisityön kirjoituksia
![]()
Pitää painaa yläältä kuvahaku.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Nyt mä löysin mahtavan kuvan!!!Kertokaa miten linkitetään niin laitan sen teidänkin iloksi:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Okei,se olikin video ja ulkolaiselta sivulta...Ei siihen tullut tuollaista kohtaa ollenkaan miten selitit....Eikö videoita pysty siis linkittään,edes siis alkukuvaa. Se ois ollut mahtava
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Okei,se olikin video ja ulkolaiselta sivulta...Ei siihen tullut tuollaista kohtaa ollenkaan miten selitit....Eikö videoita pysty siis linkittään,edes siis alkukuvaa. Se ois ollut mahtava
![]()
![]()
Videolinkin voi laittaa, mutta videokuvaa ei saa näkymään.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen s-salmelainen:Onko se poliisi varattu, ketä käyt panemassa?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto: