mistä sais...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö2003
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttö2003

Vieras
Hei! KOhta olisi tiedossa 2-vuotiaan tytön synttärit... elikkä mistä sais ostettua/tilattua kivoja kutsukortteja ja muuta sälää synttäreille?? kaupoissa on niin samat jotka jo kaikilla ollu...:)
kiva jos joku tietäis... :D

Mikset tee itse kutsukortteja? Tiimarista korttipohjia, kimallekynä ja tarroja + musta/värillinen tussi. Maksaa yhteensä saman verran kuin valmiit kutsukortit ja saat enemmän... :)

minäkin tein itse. tiimarista valmiit korttipohjat , lahjapaperista leikkasin nallepuhin ja nasun kuvia joita liimailin kortin kanteen. toiselle puolen kirjoitin runon jolla kutsuttiin vieraat synttäreille ja siinäpä oli meidän persoonalliset ja omasta mielestäni oiekin kivat kortit (siksi minusta kivat kun tykkään nallepuhista niin paljon ja näin sain edulliset nallepuh kortit. =)

joo... olen niin huono tekemään mitään käsilläni et itse tekemistä korteista ei varmaan tulis mitään:/ pinjatassa ei ole kutsukortteja mut löysin sieltä hienot "päivä tähtenä" astiat ja muut:)) joo ja kiitos kumminki katellaan vielä... viime vuonna tulostin ne tuolta perhekerhosta eli vaihtelua...:))

niin ja kun viime vuonna etin kutsukortteja ni löysin jonku ihme sivun missä oli tosi paljon kaikkee kutsukortteja ja muuta ja sillon mulla jo oli ne toiset kutsut:/ enkä siis löydä tätä sivua enää vaikka mietn yritän:/

hauskaa kesän jatkoa...:D

Yhteistyössä