Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Kasvattamalla. Aikaa se ottaa, mutta ei maksa mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja :):Kasvattamalla. Aikaa se ottaa, mutta ei maksa mitään![]()
Ei onnistu, kun mun kynnet kasvaa väärin. Ne on pakko pitää lyhkäsinä :/
Alkuperäinen kirjoittaja mä:En mä halvasta tiedä mutta tää on ainakin hyvä
http://www.kynsistudio.com/kynsistudio-chicy
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja :):Kasvattamalla. Aikaa se ottaa, mutta ei maksa mitään![]()
Ei onnistu, kun mun kynnet kasvaa väärin. Ne on pakko pitää lyhkäsinä :/
Se on kyllä sitten kieltämättä ongelma. Jos omaa taitoa löytyy niin Seppälästä saa halvalla tekokynsiä, tai sitten kynsi tarroja ja jotain kivaa lakkaa, turunseudun ammattilaisia en valitettavasti osaa sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Jaahas.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Jaahas.
![]()
:saint: ei sulla ois ketään tuttua? Tai tutun tuttua. Tein äiti!!!? Sehän osaa kaikkea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Kowalski, oisit voinu varoittaa että ne kokeet on noin rankat. Mulla on jalat ja perse kipeenä, pirun kipeenä :'( En mä oo tottunut istua jumittamaan paikoillani koko hemmetin päivää |O :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mä :Tässä on halpa
http://www.dreamnails.fi/
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Kowalski, oisit voinu varoittaa että ne kokeet on noin rankat. Mulla on jalat ja perse kipeenä, pirun kipeenä :'( En mä oo tottunut istua jumittamaan paikoillani koko hemmetin päivää |O :snotty:
Oliks ne nyt?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Tänään! Klo08-17 mä siellä nökötin. Enkä muuten enää ikinä mene noihin valintakokeisiin, en ikinä! Ensin piti vastailla typerääkin typerämpiin monivalintoihin joita oli n.300kpl ja jotka vaan toistivat itseään. Varmaan 15 eri tavalla muotoiltua kysymystä oli esim. aiheesta "toivotko ihmisille pahaa?". Oli siinä joku palikkatestikin, matikkaa ja kieliä... Ensin kökötettiin mustaamassa monivalintaympyröitä 5h ja sit vaan odotettiinodotettiinodotettiinodotettiin... Sitten tuli haastattelu joka oli ohi 5-10 minuutissa ja jonka aikana psykologi kyseli vain ja ainoastaan että miks oon siellä kun oon hakenut lääketieteelliseen, kävinkö lääkiksen valmennuskurssin, miten se pääsykoe meni ja mitä jos pääsen sinne JA kätilöpuolelle... Siihen haastatteluun se homma taisi karahtaa, kun mulle jäi ihan sellainen fiilis ettei tää haastattelija oikein digannut sitä että olen hakenut muutamaan paikkaan tonne "kovien tieteiden" puolelle. Blah.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Tänään! Klo08-17 mä siellä nökötin. Enkä muuten enää ikinä mene noihin valintakokeisiin, en ikinä! Ensin piti vastailla typerääkin typerämpiin monivalintoihin joita oli n.300kpl ja jotka vaan toistivat itseään. Varmaan 15 eri tavalla muotoiltua kysymystä oli esim. aiheesta "toivotko ihmisille pahaa?". Oli siinä joku palikkatestikin, matikkaa ja kieliä... Ensin kökötettiin mustaamassa monivalintaympyröitä 5h ja sit vaan odotettiinodotettiinodotettiinodotettiin... Sitten tuli haastattelu joka oli ohi 5-10 minuutissa ja jonka aikana psykologi kyseli vain ja ainoastaan että miks oon siellä kun oon hakenut lääketieteelliseen, kävinkö lääkiksen valmennuskurssin, miten se pääsykoe meni ja mitä jos pääsen sinne JA kätilöpuolelle... Siihen haastatteluun se homma taisi karahtaa, kun mulle jäi ihan sellainen fiilis ettei tää haastattelija oikein digannut sitä että olen hakenut muutamaan paikkaan tonne "kovien tieteiden" puolelle. Blah.
Jes, sama testi mikä meillä oli
Se tosiaan vei lähes koko päivän. Mulla oli jossain vaiheessa järkyttävä kusihätäkin :snotty: enkä tietenkään päässyt vessaan. Ja olin toiseksi viimeinen haastateltava.
Psykologin sana ei vissiin järin paljon paina, ne testit on tärkeämmät.
Meilläkin oli sektioteema enkussa, ruotsissa oli tuo sama juttu myös ja lisäksi joku narkkari+asuntomurrot- juttu. Se suomen kielen tehtävä oli ihan törkeen vaikeeAlkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Joo, luetunymmärtämisistä suomi oli kaikkein vaikeinEnkussa oli sektio-teema ja ruotsissa joku miten aloitteleva, noviisi, ekspertti jne. hoitajat eroaa toisistaan.
Meille sanottiin että psykologin haastattelulla on hirveän iso merkitys, sen taka mä olenkin jo varma ettei mua haluta sinne ollenkaan. Ihan turhaan mä väänsin sen ennakkotehtävän huolella, kun tätiä kiinnosti vain ja ainoastaan se että oon hakenut lääkikseenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Meilläkin oli sektioteema enkussa, ruotsissa oli tuo sama juttu myös ja lisäksi joku narkkari+asuntomurrot- juttu. Se suomen kielen tehtävä oli ihan törkeen vaikeeAlkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Joo, luetunymmärtämisistä suomi oli kaikkein vaikeinEnkussa oli sektio-teema ja ruotsissa joku miten aloitteleva, noviisi, ekspertti jne. hoitajat eroaa toisistaan.
Meille sanottiin että psykologin haastattelulla on hirveän iso merkitys, sen taka mä olenkin jo varma ettei mua haluta sinne ollenkaan. Ihan turhaan mä väänsin sen ennakkotehtävän huolella, kun tätiä kiinnosti vain ja ainoastaan se että oon hakenut lääkikseenkin.![]()
Me ollaan joskus luokkakamujen kanssa juteltu siitä, mitä kukin suustaan päästi psykologin luona, ja tultiin siihen tulokseen että haastattelu ei kovin merkityksekäs voi olla :snotty:. Multa täti kyseli että mitä mieltä mun vanhemmat on siitä, että haen opiskelemaan. VANHEMMAT hei...mä olin 31 v!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä :Tässä on halpa
http://www.dreamnails.fi/
ja sitten kosmetologikoulussa tehdään kanssa,
Alkuperäinen kirjoittaja Varpaiden kynsiin myös:Ei kannata otta halvimpia! niitä tekee nykyään melkein kuka vaan pelkän pikkukurssin käynyt.
Mä suosittelen Linnankadun SoulSistersiä! Nyt kolmatta kesää otin varpaihinkin geelauksen, ja olen todella tyytyväinen. Käyn aina toukokuussa ottaa varpaisiin ja kestää koko kesän kauniina. Pelkkä viilaus 1-2 kertaa koko kesässä riittää. Monet on kehuneet ja itse siis erityisen tyytyväinen.