Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
MILLÄ MÄ SAAN TIETÄÄ MISSÄ NE ASUU KUN KUKAAN EI KERRO! Vaikka kuinka nätisti pyydän tai huudan niin ei! Olen määrätirtoinen tai en niin mitään ei tapahdu. Ajattelinkin jo paikallislehteen laittaa kirjeen jarin vanhemmille!
Otat poikaa kädestä kiinni ja sanot et nyt mennään juttelee sun vanhemmille. Tai sanot sille siskolle. Tai sanot että soitat poliisille jos ei mennä äitiä ja isiä kattomaan. Kyllä hätä keinot keksii. Lasten kanssa täytyy käyttää vähän psykologiaa ja mielikuvitusta. MUN MIELESTÄ 4-VUOTIAALTA EI KYSYTÄ eikä 4-vuotias tee päätöstä kertooko missä asuu. Sinä pysyt tiukkana.
siis mitä ohjeita sää annat????kyseessä noin 4v mahdollisesti 5 v ja olkoon vaikka sen 4.eihän se ole mitään sellaista tehnyt että ois oikeutettua käydä lapseen kiinni ja pakottaa näyttää kotinsa puhumattakaan poliiseilla uhkailuista..siis millä perusteella?meidän pihoille on 4-5v lapsi 8 vuotiaan siskonsa kanssa ja se ärsyttää mun lastani!!haloo,ja ookko ihan varma että vika on vaan tässä jarissa?ettei vaan teidän pihan lapset oo ottanut tätä jaria kiusattavakseen?tai ehkä jari haluisi vaan porukkaan mukaan ja leikkikavereita ja koska ei oteta niin alkaa sitten"ärsyttään"
ei kädestä kiinni ottaminen ole minusta kiinni käymistä.. joskus joutunut tuon ikäsiä sylissäkin kantamaan äitinsä luo, kun mm. kerran yks about tuon ikänen tyttö harhaili ilman kenkiä ja ulkovaatteita leikkipuistossa. Mä en ole ap, mutta ap varmaan tietää ja on nähnyt tilannetta.. käsittääkseni on huolissaan myös pojan hyvinvoinnista. Mutta hei ei mitään, annetaan harhailla pihoilla ja varastella leluja!! Jos ap ei saa tuon ikäiseen kontrollia niin että poika vois kertoa miten vanhempiin saa yhteyden, niin mun mielestä silloin voi sanoa että soitetaan sitten poliisille, jos kyse on lapsen hyvinvoinnista.. mitä se uhkaus ketään haittaa, saako lapsi siitä ikuiset traumat vai?