V
Venakko Milanna
Vieras
[QUOTE="Vieras";25957404]Meillä oli tällainen. Ei valittamista.
Babysense Apnea-monitori - hengitysh[/QUOTE]
kiitos
Babysense Apnea-monitori - hengitysh[/QUOTE]
kiitos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:heart:Ei muuten ole.
Kätkytkolemaan johtavan hengityskatkoksen voi estää ihan vain havahduttamalla vauvan.Jos minulla olisi Milannan varannot niin meilläkin olisi ollut kaikilla lapsilla ja lapsenlapsilla moinen patja.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä;25957445:Pistepirkko, sinäkö et ole?
Luulisin, että jos elvytys pääsee alkamaan heti, niin mahdollisuus selvitä on suurempi.
Tai siis väitän tietäväni että näin on.
Voisiko muuten olla karumpaa puheenaihetta...ei :|
Candy pyykinpesukone - Gigantti Tässä aikas pikkanen pesukone![]()
Olen kyllä lukenut tutkimuksista, että vaikka kätkytkuolema havaitaan heti, ja elvytys aloitetaan heti, on elvytys kuitenkin usein tulokseton.
Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä;25957476:Millähän mittarilla mitattuna? Aina oot vittuilemassa Milannalle.
En ole ainoa, joka tätä nimimerkkiä käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä;25957476:Millähän mittarilla mitattuna? Aina oot vittuilemassa Milannalle.
Olen kyllä lukenut tutkimuksista, että vaikka kätkytkuolema havaitaan heti, ja elvytys aloitetaan heti, on elvytys kuitenkin usein tulokseton.
kiitos=)
mutta ei gigantissa oo, me katsoimme jo. Sitten unohdin mainitsea että höyrypesukone sen pitää olla, kun 6kk ilman pesuaineita ainakin haluamme pestää vaatteet
En usko, että tulee kovin puhdasta ilman pesuaineita.. Eikö se höyry ole vaan niinkuin melko puhtaan pyykin raikastamiseen?kiitos=)
mutta ei gigantissa oo, me katsoimme jo. Sitten unohdin mainitsea että höyrypesukone sen pitää olla, kun 6kk ilman pesuaineita ainakin haluamme pestää vaatteet
olimme siellä ja googlessa etsinyt![]()
näytä mulle tämä tutkimus