V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Niitähän on joka paikassa. Kenkäkaupoissa, Hong Kongissa, Tarjoustalossa ym. ym.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mitkà ihmeen kroksit?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mitkà ihmeen kroksit?
ne "muotikengät",sandaalit joita on melkein kaikilla.
Alkuperäinen kirjoittaja kova kysyntä vissiin:Plantagenissakin oli ainakin eilen. En yllä kattonu sen tarkemmin millaisia oli...
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mitkà ihmeen kroksit?
ok. millaset ne oikein sitten on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mitkà ihmeen kroksit?
ok. millaset ne oikein sitten on?
http://www.easyblog.dk/hamoghende/Blog%20Folder/croks.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:Anttilasta saa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei olluonkohan noissa urheilitarvikeliikkeissä?
Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei olluonkohan noissa urheilitarvikeliikkeissä?
tuttu tilas postimyynnistä.käy anttilan nettisivuilla katsomassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:onko urheilukaupoissa niitä feikkejä? täällä on näkynyt vaan aitoja ja ne maksaa... voi hitsi kun siellä ei ole esim. Halpa-Hallia :|
Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:mistä päin suomee yrität niitä metsästää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:onko urheilukaupoissa niitä feikkejä? täällä on näkynyt vaan aitoja ja ne maksaa... voi hitsi kun siellä ei ole esim. Halpa-Hallia :|
ai siellä on vaan aitoja? paljonko niillä sit on hintaa? mä maksimissaan olisin 10e maksanu,sen hintasia feikit yleensä on ollu,ainakin muilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:mistä päin suomee yrität niitä metsästää?
kuopiosta.tai se tos lähimpänä on minne lähtee niitä etsii.
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:onko urheilukaupoissa niitä feikkejä? täällä on näkynyt vaan aitoja ja ne maksaa... voi hitsi kun siellä ei ole esim. Halpa-Hallia :|
ai siellä on vaan aitoja? paljonko niillä sit on hintaa? mä maksimissaan olisin 10e maksanu,sen hintasia feikit yleensä on ollu,ainakin muilla.
mä en tiiä mitä ne lasten crocsit maksaa mutta täällä aikuisten aidot on jotain 40-50 euroa. noita feikkejä saa kyllä 5-15 euroon... mutta hei, voi jostain urkkaliikkeestä feikkejäkin löytyä.
meillä itseasiassa ois yhdet ylimääräiset lasten popot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mii-Sa:Täällä on tuollainen Hintakaari ja sit Tokmanni, kummassakin oli.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:onko urheilukaupoissa niitä feikkejä? täällä on näkynyt vaan aitoja ja ne maksaa... voi hitsi kun siellä ei ole esim. Halpa-Hallia :|
mä en tiiä mitä ne lasten crocsit maksaa mutta täällä aikuisten aidot on jotain 40-50 euroa. noita feikkejä saa kyllä 5-15 euroon... mutta hei, voi jostain urkkaliikkeestä feikkejäkin löytyä.
en mä lapsille ku itselletyökengiksi pitäis saada,huomenna alkaa duuni.jäi tää vähän turhan viime tippaan.tytöllä on kahdet,saanu kummilta lahjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:onko urheilukaupoissa niitä feikkejä? täällä on näkynyt vaan aitoja ja ne maksaa... voi hitsi kun siellä ei ole esim. Halpa-Hallia :|
en mä lapsille ku itselletyökengiksi pitäis saada,huomenna alkaa duuni.jäi tää vähän turhan viime tippaan.tytöllä on kahdet,saanu kummilta lahjaksi.
mullakin on hiekkiskenkinä ne vitosen crocsit ja kyllä asiansa ajaa. toivottavasti löytyy sullekin edullisesti!