K
kohta asunnotonko?
Vieras
Asumme nyt minä, mieheni ja alle vuoden vanha tyttäremme vanhassa kaksiossa. Kaksio on iso 70 neliötä, mutta todella huono kuntoinen. Jouduimme joskus muuttamaan tänne koska asuntoa ei mistään saatu, luottotietohäiriöiden vuoksi. Itselläni ei ollut, mutta miehelläni kyllä, ja nyt myös minulla. Olemme asuneet tässä vasta 3 kuukautta. Mutta ehdottomasti pitäisi päästä pois. Asunto on todella kylmä, ulommaiset ikkunat, ovat jotkut rikki ja sisemmäiset ikkunat taas eivät mene kunnolla kiinni, ovat turvonneet (ei kuitenkaan meillä). Minä olen raskaana ja palelen koko ajan, pitäisi kauhea villapaita varustus olla päällä koko ajan ja voin vain kuvitella miten tuo meidän pieni tyttönen sitten.
Vvo:lta ei meille tarjota asuntoa, vaikka hakemus on, netissä näkyy kyllä että olisi yksi kolmio, mutta ei.. Olen soittanut monta kertaa vvo:lle, mutta asuntoa ei vain tarjota. Yksityiset vaativat luottotiedot ja monessa on 2kk takuu. Itse olen kotona ja mies on töissä, eli sossusta emme apua tarvitse. Mutta mistä voin hakea asuntoa, koska emme voi asua tässä, kun sormet on jäässä ja muutenkin kylmä. Mistä pyytää apua?
Vvo:lta ei meille tarjota asuntoa, vaikka hakemus on, netissä näkyy kyllä että olisi yksi kolmio, mutta ei.. Olen soittanut monta kertaa vvo:lle, mutta asuntoa ei vain tarjota. Yksityiset vaativat luottotiedot ja monessa on 2kk takuu. Itse olen kotona ja mies on töissä, eli sossusta emme apua tarvitse. Mutta mistä voin hakea asuntoa, koska emme voi asua tässä, kun sormet on jäässä ja muutenkin kylmä. Mistä pyytää apua?