MISTÄ saa sellaisen kuivaustelineen joka oikeesti KESTÄÄ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MintunKukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MintunKukka"

Vieras
Minulla oli aikasemmin sellainen muovinen jonka ostin jostain halppisliikkeestä. Kesti 12vuotta ja sit hajoas. Olen sen jälkeen ostanu lukuisia metallisia telineitä ja ne ekstää tosi vähän aikaa. On ollu yks tasoisia ja on ollu kolmetasosia mut ei ne kestä.

Eli haluan nyt sellaisen telineen joka kestää oikeesti. Meillä on narut kylppärisä mutta ne ei riitä meidän pyykkimäärälle ja kuivuri on nyt rikki.
Et antakaa sellainen vinkki et mistä sellasen saa?

Meillä on ollut käytössä Sini-tuotteen kuivautelineet ja ne ovat kyllä kestäneet hyvin normipyykin. Seinään kiinnitettiin Oskarin oksa, siinä on tosi hyvä ja tilaa säästävä tuote.

Minäkin oon saanu metalliset rikki! niistä lähtee ne ohuet metallirimat irti, rempsahtaa ihan vinoiksi tms. Ja ihan normipyykkiä oon kuivannu. En tajuu miten ne hajoilee....

Eihän nuo ole kestäny ja niihin pienempiinkään ku ei edes koko koneellista mahdu kuivuun. Pyöritän joko 1000 tai 1400kierroksella,riippuu ohjelmasta. Eipä nuo ole kuulemma kestäny monella muullakaan joten en mä nyt ihan ainut ole joka ne hajalle on saanu :D

[QUOTE="vieras";24451788]mä olen kironnu ihan samaa,monta telinettä just sellasia metallisia on menny rikki,ne narut irtoaa,ja sitte se lenkottaa koko teline ihan hassusti..[/QUOTE]Alkohan niitä kohtalotovereita löytyyn :D

Mulla myös hajoaa kuivaustelineet. Ja meitä on vain 2, joten pyykin määräkään ei ole mahdoton. Hyvä jos vuoden nuo telineet kestävät, viimeisen vuoden aikana olen ostanut jo kaksi. Ja Sinin telineitä molemmat. Seuraavan kerran taidan tehdä telineen itse, niin saan sellaisen, joka kestää lapsenlapsenlapsillekin :D

Mulla mennyt kahdessa vuodessa KOLME metallista telinettä, ensin irtoo jokunen metallipinna, ja lopuksi telineen nivelet vaan romahtaa. Pesen 8 kg koneella ja 1400 linkoksella, ei pitäs olla liikaa painoo !

Yhteistyössä