Mistä saa ennakkoperintärekisteriotteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
kaikenlaisia kummallisuuksia sitä tarvii tilata miehelle :D
joo ja googlailin kyllä niin tälle pölkkypäälle ei auennu etta verottajaltako vai ytj:stä vai mistä....

[QUOTE="ansu";23355700]Meillä tilitoimisto hoiti kaiken tuon paperityön.[/QUOTE]

Mutta tuollaista otetta ei ole olemassakaan, tässä siis tarkoitetaan jotain muuta.

joku iso yritysasiakas sanonu että tommoiset pitää toimittaa ennen urakan alkua. Siis verovelkatodistuksen ja ennakkoperintärekisteriotteen. Onkohan nyt sanoneet väärin vai mies kuullu väärin... Se on itse nyt työmaalla ja mulle antoi tehtäväksi tilata nuo kun ei itsellään mitään numeroita tai nettiä tms siellä käytössä...

[QUOTE="yrittäjä";23355713]Mutta tuollaista otetta ei ole olemassakaan, tässä siis tarkoitetaan jotain muuta.[/QUOTE]

aikaisemmin tuommonen on ollu olemassa, mutta se tais muuttua 2003 (muistaakseni) ja se poistui.

mutta ap, soittamalla verotoimistoon nämä asiat selviää kyllä. sitäpaitsi, jokainen asiakas ja sidosryhmäkumppani voi tarkistaa itse ytj:n nettisivuilta onko miehesi tiedot ennakkoperintärekisterissä.

Yhteistyössä