T
"ttt"
Vieras
juujuu tiiän töitä tekemällä mut nyt ei vaan oo napannu työnhaussa... opinnot alkaa elokuussa toivon mukaan jos saan paikan oon yhteishakuun osallistunut.. työmarkkinatukee ei tipu ku ei oo ammattitutkintoa pitää oottaa joku 5kk. avopuolisolla tuloja mut sehän ei mua auta mitään koska se on itsekäs eikä sen mielestä mun tarvi mitään rahaa.
oon myyny huutiksessa kaikki mahdolliset tarpeettomat. sorruin jopa myymään likaisia pikkareitani pervoille, tosin en saanut myytyä ku kahdet vaan. eihän kukaan niitä ees oikeesti osta. kyselevät vaan ajankuluksi ja muka haluavat tehä kauppaa mut ku pitäs maksaa ne katoaa... huutiksessaki mun kohdalle on osunut monta hupihuutajaa..
tyhjiä pulloja tääl maalla ei ole pitkin katuja joten niitäkään ei voi kerätä..
oon myyny huutiksessa kaikki mahdolliset tarpeettomat. sorruin jopa myymään likaisia pikkareitani pervoille, tosin en saanut myytyä ku kahdet vaan. eihän kukaan niitä ees oikeesti osta. kyselevät vaan ajankuluksi ja muka haluavat tehä kauppaa mut ku pitäs maksaa ne katoaa... huutiksessaki mun kohdalle on osunut monta hupihuutajaa..
tyhjiä pulloja tääl maalla ei ole pitkin katuja joten niitäkään ei voi kerätä..