Mistä rahaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2viikkoa on pitkä aika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2viikkoa on pitkä aika

Vieras
Jostain pitäis saada rahaa. Kollasin läpi kaapit, ei mitään löytynyt mikä menis varmasti kaupaksi huutiksessa tai kirpparilla... :/ Sorruin jopa yrittämään likaisten pikkuhousujen myyntiä. Ilmeisesti minulla on niin huono ilmoitus kun en vielä yhtään ole saanut myytyä vain jotain kyselijöitä ja yksi joka ei sitten maksanutkaan mitään. Pullojakaan ei löytynyt kun muutama hassu.

Alkuperäinen kirjoittaja 2viikkoa on pitkä aika;29895053:
Jostain pitäis saada rahaa. Kollasin läpi kaapit, ei mitään löytynyt mikä menis varmasti kaupaksi huutiksessa tai kirpparilla... :/ Sorruin jopa yrittämään likaisten pikkuhousujen myyntiä. Ilmeisesti minulla on niin huono ilmoitus kun en vielä yhtään ole saanut myytyä vain jotain kyselijöitä ja yksi joka ei sitten maksanutkaan mitään. Pullojakaan ei löytynyt kun muutama hassu.

Myy pöksyt liveä tai ota samalla poskeen?

Jos on huonopalkkaisessa työssä, niin varmasti saa lisäksi sossusta. Mutta jos ei ole töissä, vaan pelkillä sossun tuilla, niin se on sääli kun on tuhlaillut. Meidänkin perhe taisi 1,5vko olla "ilman rahaa" koska piti ostaa jokin isompi hankinta. Silloin syötiin pakastimesta ja kuiva-ainekaapista kaikki mistä keksittiin ruokaa laittaa, autolla ei ajettu kuin oikeasti pakolliset, muulloin käveltiin ja vaippoihin ja maitoihin tosissaan etsittiin rahat tai lainattiin parikymppiä ja maksettiin tilipäivänä.

Mihin tarviit rahaa? Vain ruokaan? Asut ilmeisesti yksin? parillakympillä syö yksi henkilö helposti jos vaan osaa sijoittaa sen oikein.

https://www.g2a.com/r/pelithalvemmalla

Sieltä saa kaikenmailman pelejä halvemmalla kaikille konsoleille ym.
Voit sinne tehä goldmine tilin ja jakaa kavereille linkkejä. Jokainen kaveri joka ostaa sitte tota kautta pelin ni saat provikkaa.. Alussa ei varmaan hirveen paljoo tuu mut jos esim on paljon kavereita jotka pelaa ja haluu halvemmalla pelejä ni voit tehä jo jonkunnäköstä summaa.

Ei maksa sulle mitään :)

Toiminnut mulla.

Suosittelen myös bloggailua ja affiliatemarkkinointia, tienaan 200-800 euroa kuussa

http://helpostirikkaaksi.blogspot.fi/2015/05/affiliatemarkkinoinnilla-ylimaaraista.html

Yhteistyössä