Ö
ööö
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja K:Rallikuskien luvattu maa. Yhdellä on hirsinen kauppakeskus vierasvenesatamassa. Kesäisin vilkas kylä, talvella kuollut.
onko tää inkoo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja K:Rallikuskien luvattu maa. Yhdellä on hirsinen kauppakeskus vierasvenesatamassa. Kesäisin vilkas kylä, talvella kuollut.
Alkuperäinen kirjoittaja täälä:on huuhkajatar kans yks, joka on syntysin Kokkolasta! Nykyään vaan asun melkeen Kuusamossa asti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sieltä mistä olen kotoisin löytyy vattaja
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Tässä käpykylässä on kuulemma parasta moottoritie, jonka ansiosta ohi pääsee ja lujaa. Täältä on myös Apulannan pojat kotoisin, ja nykyään täällä asuu Irina, Jope Ruonansuu ja Laura Voutilainen.
Heinola?
Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Meiltä on johanna kurkela
Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Meiltä on johanna kurkela
Meillä on Koitelin Kosket ...
Ja jyckelle: en mä viel mennykää nukkuun, iltapala ensin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja täällä jossain:Keskusvankila ja viitostie. Isolla kirkolla kannetaan eukkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Itse oon Lopelta. Kertokaa joku pikku juttu mitä teidän seudulla/kylällä paikkakunnalla on? tai mikä on paikan parhaita puolia sun mielestä. Mä tykkään lopella olla koska oon kotoisin täältä kauniin luonnon ääreltä ja täällä on lakkoja mikä on harvinaista eteläsuomessa. =) Jatkakaa te..
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Alkuperäinen kirjoittaja täällä jossain:Keskusvankila ja viitostie. Isolla kirkolla kannetaan eukkoja.
Sonkajärvi?
Alkuperäinen kirjoittaja Raja:Juttu täältä? Noh, kaikille varmaan tuttu hyytikyppynenJa kyseessä eräs tornion kylä.
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Alkuperäinen kirjoittaja jenmo:Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Meiltä on johanna kurkela
Meillä on Koitelin Kosket ...
Ja jyckelle: en mä viel mennykää nukkuun, iltapala ensin
![]()
Olet Kiimingistä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sitä paikkakuntaa ei tiedä kyllä kukaan..Eikä sieltä ole paljon kerrottavaa. No sen verran, että Maaseudulta käsin-messut ovat siellä vuosittain
Ja Suomen pisin joki menee läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja täällä jossain;20118481:Keskusvankila ja viitostie. Isolla kirkolla kannetaan eukkoja.
Suomen ensimmäinen pizzeria oli täällä.
Pelle Miljoonan syntymäkaupunki, sitte ehkä voitte tietääkin.
Ja keskustassa suuri persereikä. Kaupunki, joka vetää inttihomoja puoleensa todella paljon. Kaupungin baarit ovat oikeita blue oyster clubeja
http://www.tikkalankyla.fi/kylaesittely.php meillä ei ole täällä juuri muuta erityistä kuin äärettömän virkeä kylä![]()