Mistä penkeleestä tää hillitön vauvakuume oikein iski ihan yhtäkkiä?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meritähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meritähti

Aktiivinen jäsen
09.05.2007
3 722
0
36
Tampere
Tuli ihan puskista...yhtään en oo pitänyt toisella kiirettä aiemmin mutta nyt yhtäkkiä huomaan vähän väliä haaveilevani uudesta raskaudesta ja vauvasta.

Piru soikoon kun ei vielä voi kuitenkaan alkaa uutta yrittämään. :headwall: Ennen ensi syksyä ei olisi mahkuja jäädä äippälomalle uudestaan, jos ei halua tehdä työnantajalle tosi kusisia ja topata täysin urakehitystään.

Siitäköhän tää johtuu kun tyttö on pian menossa hoitoon ja minä töihin?

Miehelle kun erehdyin sanomaan puolivitsillä asiasta niin eikö tää olekin sitä mieltä että no mikä jottei...äh mää en kestä. Se olis kyllä voinut helpottaa tätä pistämällä kapuloita rattaisiin :laugh:

Kohta mä löydän itseni jostain saakelin vauvakuume-osiosta lukemasta salaa pikkukakkosesta haaveilevien pinoa...argh!:kieh:

No joo, ihan turhis mutta sainpahan purkautua!

Uutta putkeen vaan! :wave: ei se kuume muuten helpotu :D

Meillä ikäeroksi tuli 2v vaikka mun puolesta olisi voinut tulla vaikka puolet vähemmän :whistle:

No toi 2v kävisi kun sit ehtisin olla ensi syksyyn töissä kunhan pääsen sinne ensin takaisin... :p
Mut sit pitäisi odottaa kevääseen, 6kk vielä ennen kuin alkaa koittamaankaan...se tuntuu piiiiitkältä ajalta.

Tiedän että tuskin heti tärppää, mut mä en kehtais tarkoituksella tulla raskaaksi niin, etten pystyisi hoitamaan lupaamaani projektia. Mut kun...

Yhteistyössä