mistä ostatte vaatteet itselle? entä lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä en oikein enää nykyään löydä mitään kivoja vaatteita itelle. Kaikki on niin kirjavia ja äklön värisiä ettei niitä voi päälleen laittaa edes vapaa-ajalla saati töihin!

Ja lapsille on sama juttu. tytöille on kaikki vaaleeta ja nehän likaantuu heti. Pojille sit taas kaikki mustaa ja voi että on väritöntä.

Usein postimyynnistä kun ei täällä tuppukylässä ole kuin yksi vaatekauppa ja arvatenkin sitten tosi kallis. H&M, Ellos ja Josefssons etupäässä mistä ostan.

Netistä ostan lähes kaikki sekä itselleni että meidän lapsille. Miehelleki, sille tosin mun ostokset ei yleensä kelpaa. :-D

Mä inhoan shoppailua kaupoissa, sovittamista ja ruuhkaa----erityisesti lasten kanssa!

Viime vuonna ostin varmaan ehkä yhteensä viisi vaatetta tähän talouteen, vaikka meitä on äiti, isä ja kolme lasta. Lapset saavat tosi hyviä vaatteita minun kavereilta (siis käytettyjä) ja hyvin ne on riittänyt.

Muksuille HM:ltä ja Seppälästä ja joskus Lindexiltä.

Itelle samoin ja "hevipuljuista" lisäks.
Ai mut oon mä Fiorellasta löytäny pari paitaa ja Top10:stä huippuhousuja itelleni. Nojoo, eli itelle ostan sieltä mistä löytyy :D

Itselleni ostan useimmiten Sokokselta tai Prismasta ja joskus kiertelen Helsingin pienissä putiikeissa. Lapselle useimmiten Prismasta tai Anttilasta. Nyt oltiin hiihtoloman alkajaisiksi pari päivää Tukholmassa ja sieltä löytyi liiankin paljon kivoja vaatteita sekä minulle että pojalle.

Halpa-Hallista pojalle....joskus myös itselleni, esim.sieltä löysin kivat farkut kerran ja paidatkin nykyään siellä ihan nättejä, h&m:ltä, micksistä, kappahallista, halensilta ja yleensäkin postimyynnistä. Myös sukulaisten vanhoja pojalla sekä työkaverin pojan vanhoja ja kirppikseltä ostan paljon.

Kirppareilta löytyy lapsille todella hyviä vaatteita,kasvavia ku ovat ni ei henno aina uusia ostaa,ainakaan täydellä hinnalla.
Myöskin itselle löytyy aina sillon tällön,niinä harvoina kertoina ku isoon kirppariin pääsee.
Postimyynnistä myös paljon ostelen,miehelle kans :)

Itelle ostan tosi harvoin vaatetta uutena, nyt tullut törsättyä muutama Nansolta Lempivaate ja Marimekolta paita.
Pojalle ostan pääsääntöisesti Polarn o pyretistä ja Lindexistä. Välillä nettikaupasta (punavuorenpeikko, lastenmetsola...)

Milloinkaan en osta lapselle HenkkaMaukasta tai kappAhlista, niitten vaatteista en tykkää.

Yhteistyössä