Mistä oppilaitoksesta valmistuu niitä jotka osaa leikata pensasaidan ja mikä on heidän nimeke?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma suomi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puutarha-alan alan oppilaitoksista, (esim. Kempeleen puutarhaoppilaitos) ja ammattinimike on puistopuutarhuri. Hortonomi on astetta ylempää tutkintoa.. Itse käynyt 3-vuotisena, nykyään taitaa olla 2-vuotinen linja. Erikoistuminen oli joko floristiikkaan tai puistopuutarhuriksi.

Alkuperäinen kirjoittaja puistoputarhuri:
Puutarha-alan alan oppilaitoksista, (esim. Kempeleen puutarhaoppilaitos) ja ammattinimike on puistopuutarhuri. Hortonomi on astetta ylempää tutkintoa.. Itse käynyt 3-vuotisena, nykyään taitaa olla 2-vuotinen linja. Erikoistuminen oli joko floristiikkaan tai puistopuutarhuriksi.

mun tietääkseni nykyään on 3 erikoistumista, kukka- ja puutarhakaupan puutarhuri, viheralan puutarhuri ja se viimenen erikoistui kasvihuoneen puolelle (sen nimekettä en nyt muista)

niin ne ajat muuttuu! =) Itse valmistuin -97 et joku tovi sitte. Sillon oli tutkintona vaan floristi tai puistopuutarhuri. ilmeisestit kesto kuiten sen 2 vuotta? Mulla oli yleisjakso jonka jälkeen erikoistuminen jompaan kumpaan. Yleisjaksolla oli molempia..

Yhteistyössä