O
"outoko"
Vieras
Mulla on nyt ollut tällaista tarvetta haukotella ja vetää syvään henkeä. Esiintyy vähän milloin sattuu, mutta myöskin esim. kuntotreeneissä alkuun pitää haukotella tehdessään. Eli happi vähissä? Mitään kipuja ei ole missään, väsymystä on ollut jonkun verran.