Mistä olette ostaneet pinnasänkyyn reunapehmusteen edullisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vivi:
ikeasta, en muista tarkkaan paljonko maksoi, oisko olluu n.15e

Tätä katsoinkin, mutta eihän noita tietenkään saa netistä tilattua ja asutaan tosi kaukana Ikeasta :(

Kyllä kai sitä ilmankin pärjää, mutta vauvalla on nyt jalka aina välillä siellä pinnan välissä ja herää sitten siihen kun on jumissa. Ja välillä pää iskee päätyyn eli kyllä se olisi hyvä ainakin meidän vauvalle saada.

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
tehin itte: ohutta vaahtomuovia + puuvilla kangas pääluseksi :) hintaa tuli muistaakseni n 8e

mä laiton tikkikankaan kaksin kerron, ni seki pysyy ihan hyvin kuosissaan ja saa mieluisan (ku vertaa nuihin valmiisiin)

Mä tein niin että halkaisin retkipatjan keskeltä kahtia pitkittäin. Ne kaksi kappaletta riittää just sopivasti Brion pinnasängyn ympäri niin että jalkopää jää auki. Päällystin nätillä kankaalla. mut menee kyl ilmankin jos ei ole niin tarkkaaa.. . Ei tartte edes mitään kiinnityssysteemiä, on sen verran jämäkkä että pysyy pystyssä ilman mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
tehin itte: ohutta vaahtomuovia + puuvilla kangas pääluseksi :) hintaa tuli muistaakseni n 8e

mä laiton tikkikankaan kaksin kerron, ni seki pysyy ihan hyvin kuosissaan ja saa mieluisan (ku vertaa nuihin valmiisiin)

esikoiselle tein kehtoon tikkikankaasta pehmusteet :) mukava tehä itte vauva varten ja aikaa ei mene montaa minuttia :)

Itsellä oli sama ongelma. Ikean pinnasuojat oli liian pitkiä ja huutiksessa maksoi mielestäni liikaa kuntoon nähden. Kävi sitten tuuri: löysin Baby1:n alesta Brion täyspitkän pinnasuojan. Ovh oli 48e, ensin oli alennettu 30 euroon ja sitten heitetty -50% koppaan eli maksoi hurjat 15e. :D

Kierrätyskeskuksesta 1e.

Itse olen myös tehnyt kaksi, toisen ihan kangaskaupasta haetusta tikkikankaasta, hintaa sille tuli vajaat 5e.
Toisen tein tikkikankaasta mutta ompelin reunaan kanttia, kantin ansiosta hintaa kertyi 12e.

Yhteistyössä