Mistä nopeasti naamiaisasu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilli

Vieras
Tyttö 9-vee kutsuttiin synttäreille joissa on naamiaiset. En todellakaan aio ostaa kalliita naamiasipukuja eikä niissä yleensä ole edes kokoa tuon ikäiselle. Kotonakaan ei ole mitään "prinsessamekkoa" eikä tähän aikaan vuodesta kaupastakaan saa mitään sen tyyppisiä vaatteita joita voisi käyttää sen jälkeen muutenkin.

Peppi Pitkätossun pelkkä peruukkikin maksoi 15e! Mitä mä keksin? Synttärit jo parin päivän päästä.

Vanhasta lakanasta haamu.

Merirosvotyttö: vanhat farkut revitään sortsiksi, huivia päähän, silmälappu kankaasta, kajalilla jotain tatuointeja. Aseen voi tehdä vaikka pahvista+folio päälle. Koruja.

Prinsessamekonkin tekee itse vuorikankaasta ja organsasta helposti, jos haluaa.

Pelle?

Puputyttö. Valkoiset vaatteet, askartele pahvista tai huovasta korvat ja kiinnitä pääpantaan. Piirrä viikset ym. meikkikynällä. Hännäntöpö langasta, sellainen pipotupsu.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Vanhasta lakanasta haamu.

Merirosvotyttö: vanhat farkut revitään sortsiksi, huivia päähän, silmälappu kankaasta, kajalilla jotain tatuointeja. Aseen voi tehdä vaikka pahvista+folio päälle. Koruja.

Prinsessamekonkin tekee itse vuorikankaasta ja organsasta helposti, jos haluaa.

Pelle?

Toi merirosvotyttö vois onnistua, kiitti vinkistä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö2:
jätesäkistä viitta ja mustasta pahvista Batman naamio pojalle tai kissanaamio tytölle.

Niin, eikä mitään jätesäkkivirityksiä. Niistä aletaan vaan kiusata:(

riippuu siis miten teet. esim.pitsiä viitan reunoille ym.kimalletarroja eli sulla taitaa nyt olla ongelma ittes kanssa, kun noin ajattelet. voi sua! mä onnistuin saamaan molemmille tosi hienot eikä kiusattu ja äidit kateellisena kehui ideaa. ala luovaksi!

Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
Peppi Pitkätossun pelkkä peruukkikin maksoi 15e! Mitä mä keksin? Synttärit jo parin päivän päästä.

Onko tytöllä pitkät hiukset omasta takaa, joista saisi ne peppi pitkätossun letit? Eihän niiden tartte välttämättä punaiset olla...

jätesäkistä viitta ja mustasta pahvista Batman naamio pojalle tai kissanaamio tytölle.

Niin, eikä mitään jätesäkkivirityksiä. Niistä aletaan vaan kiusata:(

riippuu siis miten teet. esim.pitsiä viitan reunoille ym.kimalletarroja eli sulla taitaa nyt olla ongelma ittes kanssa, kun noin ajattelet. voi sua! mä onnistuin saamaan molemmille tosi hienot eikä kiusattu ja äidit kateellisena kehui ideaa. ala luovaksi!

Itelläs on ongelma. Sä et tiedä millasia tyttöjä täällä on! Näteistä vaatteista koulussakin jo kiusataan, miten sitten jätesäkkiasusta! Haluasin vaan että tytöllä ois kerrankin hyvä mieli ja sais rauhassa juhlia synttäreitä:(

Alkuperäinen kirjoittaja ajatus:

Onko tytöllä pitkät hiukset omasta takaa, joista saisi ne peppi pitkätossun letit? Eihän niiden tartte välttämättä punaiset olla...

Vois just saadakin jos sais ne pysymään "sivulla".

LÄhimmälle kirppikselle tekemään löytöjä, usein näkyy vanhoja juhlamekkoja vaikka kuinka. TAi ostat edullista veluurikangasta sopivan palan, taita kahtia ja leikkaat päänrei'än. Sivuista ompelet keskivaiheilta sen verran kiinni, että jää käsille aukot, helmaan voi jäädä halkiot. Kaulukseen ympärille, helmaan ja hihasuihin ompelet jotain koristenauhaa tai pitsiä, kangaskaupoista saa poistopätkiä edullisesti. Voi sitä nauhaa/pitsiä lisäillä muihinkin kohtii. Omepelukonettakaan ei tarvitse, käsinompelemalla kestää varmasti yhdet naamiaiset.

KISSA: Mustat/ruskeat/harmaat legginsit + pitkähihainen paita + hiuspanta, johon kiinnität korvat -> leikkaa kartongista korvat ja päällystä sopivan värisellä kankaalla. Häntä syntyy vaikka fleecepalasta, niitäkin saa kangaskaupan löytökorista edullisesti.

KEIJU: hihaton paita/t-paita + legginsit + hame: Osta pala harsokangasta/tylliä, taita kulmittain ja leikkaa kulmaan reikä. Taita ja ompele, että saat kuminauhakujan, pujota kuminauha.

Rautalankaa...

Jos ne on vaaleet, niin värjää sprayhiusvärillä oranssiksi tai punaiseksi. Meikkikynällä pisamia ja mitä mielikuvituksellisimmat vaateyhdistelmät päälle :)

Jotain goottihenkistä kenties....Jos teiltä löytyy vaikka äidin kaapista(tai sitten hakea kirpparilta) musta hame ja pusero. Sitten leikkaat mustastasta kankaasta sen levyisen suirun, että sen voi punaisella silkkinauhalla nyörittää korsetiksi puseron päällle. Liian isot vaatteet saa näin myös pysymään paremmin päällä. Sitten jotain isoja koruja ja raju meikki naamaan, mustaa kynsilakkaa jne.

Yhteistyössä