mistä niitä "suihkulieriä" saa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiskä_

Jäsen
02.01.2011
157
0
16
vai mikä sellaisen nimi oikeasti mahtaa olla?tarkoitan nyt sellaista mikä tulee päähän niin että hiukset voi pestä mutta vettä ei mene naamalle.olen joskus sellaisesta kuullut ja koitin etsiä mutta mistään en löytänyt enkä tiedä mikä sen oikea nimi on. eli jos joku osaisi auttaa?meidän 1,5v rakastaa muuten suihkussa oloa ja kylpemistä,mutta kun hiukset pitää pestä ja vettä menee korville tai kasvoille niin menee ihan paniikkiin. :/

Me ostettiin Ruotsin puolelta lastentarvike liikkeestä, maksoi muistaakseni 4e. Oli tosi huono, päästi veden läpi siitä lieriön ja pään välistä, hiuksia oli hankala pestä muutenkin se päässä. Tollaselle alle 5-veelle nuo on liian löysiä, meillä jopa 5-veelle oli vielä liian löysä, joten nakattiin lopulta roskiin.

Harkitsin joku aika sitten suihkulierin askartelemista jostain paksusta muovista, mutta sitten suihkuongelma helpotti, kun lapsi keksi, että suihkuun voi mennä "sateeseen". Eli mä pitelen suihkua paikallaan, ja lapsi menee sinne itse ja leikkii olevansa vesisateessa. Ekaksi meni vaan nopsaan läpi, ja sai olla tosi vauhdikas, että tukan sai joten kuten pestyä, mutta nyt seisoskelee sateessa jo pitkiäkin aikoja.

Yhteistyössä