N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä löysin ircistä ;P Netistä muutenkin bongannut ne parhaimmat yksilöt.
Mie pelailin ennen World of Warcraftia, ja siellä oli killassa tyttö, ja jokusen kerran nähtiin. Nyt kävi Juhannuksena kylässä
Täysin addiktoitunut himopelaaja, ja aivan mahtava tyyppi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miehetön;24519999:nettitreffejä en uskalla
Eipä tota näköjään tartte kotoaan poistua. On tullut tossa sellasta viestiä faceen yöllä, että mietin jo hetken koko profiilin poistamista. Kyseessä häiskä, jonka olen lisännyt joskus pari vuotta sitten, kun vielä pelasin niitä farmipelejä facessa - joku pohjoisamerikkalainen tyyppi. Nyt oli sitten viestiä laittanut mulle kuinka on ihastunut ja blablabla. Mä en ole edes jutellut hänen kanssaan, hän kertookin kokevansa viehätysvoimaa aivojani kohtaan. Jätkällä on kotona alle kk vanha vauva.
Mä en jaksa uskoa, että tilapäivitykset ja uutislinkit ovat tarpeeksi, että voisi ihmisestä kiinnostua.
No hitto, siis ton kun opiskelee niin ei tarvi enää persettään koneen edestä nostaa vaan naiset hoidellaan näppäimistöltä?Kaveri oli lukaissut sen oppaan jossa neuvotaan, miten misut isketään FBn avulla ja päättii kokeilla uusia oppeja heti sinuun.
Ilmeisesti kaverin on syytä vähän vielä kertailla opasta.
The Ultimate Guide to Picking Up Women on Facebook, by Justin Hartfield