Mistä netistä naistenvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h&m ja ellos on kokeiltu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Bohoo.com: ihan ok toimitus. Vaatteet vastasivat muuten kuvausta ja kokotaulukkoa, mutta tilaamani tuotteet TODELLA huonolaatuisia! Vaikkakin edullisia, niin en osta toiste tuolta. Ostin siis 1 pitsineuleliivin, yhden läpikuultavan rusettipaidan ja yhden trikoopaidan.
Asos: Luotettava, ilmaiset postikulut, todella hyvä valikoima, hinta-laatusuhde kohdallaan.

Asos tekee systemaattisesti seuraavaa: lähettää väärän tuotteen (luultavasti sellaisen, joka ei ole muuten mennyt kaupaksi, ainakin minun kokemukseni mukaan). Sen jälkeen palautus onnistuu hienosti ja luvataan palauttaa postituskulut, koska on ollut heidän virhe. No, siitä ne ongelmat alkaa. Postitus täytyy hoitaa kirjattuna (asos vaatii), joka maksaa paljon. Rahojen palautusta viivytetään ja olen itse joutunut ottamaan seitsemän kertaa yhteyttä kyseiseen firmaan palautettavien rahojen tiimoilta. Ovat luvanneet lähettää shekkiä (maksaa todella paljon lunastaa Suomessa) koska jostain syystä summaa ei voida palauttaa kortille. Mitään shekkiä ei määräaikaan mennessä saavu. Kun siitä lähettää viestiä, asiaa vitkutellaan ja vitkutellaan. Monilla muilla ollut samoja ongelmia. Saa nähdä, saanko rahojani enää koskaan. Ei ole isosta summasta kyse, mutta harmittaa, koska he lähettivät väärän tuotteen.

tohon. Iso kauppa, ei heillä ole varaa "kikkailla" tollain....

Tässä hyvä lista nettikaupoista:

Merkkivaatteet netist
Fashionstore.fi - huippumuotia naisille & miehille
Tilaa trendikästä ja edullista muotia Ellokselta
www.toknet.fi

[QUOTE="Mari";24495175]Asos tekee systemaattisesti seuraavaa: lähettää väärän tuotteen (luultavasti sellaisen, joka ei ole muuten mennyt kaupaksi, ainakin minun kokemukseni mukaan). Sen jälkeen palautus onnistuu hienosti ja luvataan palauttaa postituskulut, koska on ollut heidän virhe. No, siitä ne ongelmat alkaa. Postitus täytyy hoitaa kirjattuna (asos vaatii), joka maksaa paljon. Rahojen palautusta viivytetään ja olen itse joutunut ottamaan seitsemän kertaa yhteyttä kyseiseen firmaan palautettavien rahojen tiimoilta. Ovat luvanneet lähettää shekkiä (maksaa todella paljon lunastaa Suomessa) koska jostain syystä summaa ei voida palauttaa kortille. Mitään shekkiä ei määräaikaan mennessä saavu. Kun siitä lähettää viestiä, asiaa vitkutellaan ja vitkutellaan. Monilla muilla ollut samoja ongelmia. Saa nähdä, saanko rahojani enää koskaan. Ei ole isosta summasta kyse, mutta harmittaa, koska he lähettivät väärän tuotteen.[/QUOTE]

Yhteistyössä